Aleks Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Mange som stemmer enda sånn forresten? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Begynte nå Sjekk den kule unike vær stemnings signaturen min, eneste fargen på forumet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Om du har lest igjennom de siste sidene så ser du at sjangsene ikke er helt på topp.. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg står fortsatt på at hvis vi står sammen kan vi få til mye. Men det virker som om folk rett og slett ikke er så interesserte, så jeg har egentlig gitt litt opp denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bouvetøya er på forsiden til storm .no Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bouvetøya er på forsiden til storm .no Nei, den er på din forside fordi du har søkt på den. Slett cookies og den er vekk. Dere andre: Den kommer ikke opp på værrapporten. Les tråden for å se hvorfor. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Oi, for en temperaturforandring vi har i vente på Bouvetøya dere. Fra minus 3 (Tirsdag) til minus 16 (Onsdag) for så å bli varmere igjen. Hva kan dette fenomenet skyldes? Endret 7. september 2009 av G Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Global nedfrysing. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Kan vi ta en ny tråd og stemme på Tissvassklumptjønnin eller noe sånt? Ellers så går det jo an å be om at de forteller om været på Bouvetøya bare en gang for morro skyld. Sånn generelt så bør man når man starter en konkurranse som denne bare omfavne alle de rare resultatene man får, med unntak av rent ulovlige ting eller skjult reklame. (Det er jo et stedsnavn som heter Statoil i Stavanger, etter hovedkvarteret deres.) Endret 7. september 2009 av MrGs Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bare å kjøre på å lage en tråd det Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Godvær på tirsdag Bare -4 1mm nedbør og 16 sekundmeter vind. Men dette må du naturligvis sjekke selv. Endret 7. september 2009 av Spetsnaz Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Der stemte jeg, hadde vært utrolig morsomt hvis dette gikk inn Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Der stemte jeg, hadde vært utrolig morsomt hvis dette gikk inn Hadde vært moro om noen kunne fikset førsteposten... Ikke poeng at så mange skal kaste bort tid på noe som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hadde vært moro om noen kunne fikset førsteposten... Ikke poeng at så mange skal kaste bort tid på noe som ikke fungerer. Indeed, de moderatorene som ble med forsvant like fort som de gikk inn døra. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kan vi ta en ny tråd og stemme på Tissvassklumptjønnin eller noe sånt? Kan sikkert lage det jeg. Hvis alle har gitt opp Bouvetøya? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tror nok vi har det. Gav lite til resultater Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 TS: Greit om jeg bare kopierer førsteposten her og endrer med ny info og setter på et annet navn? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 pffft...TV2 kommer bare til å hevde at det brukes bot'er og så dropper de det også. Ikke gidd. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Vi kan like godt fortsette å stemme Bouvetøya. Om TV2 ikke synes leken er artig, så kan vi likegodt fortsette med det gamle valget. Men om vi derimot hele tiden lar ett sted bare få f.eks. ett par måneder før vi hopper på neste sprøe stedsnavn, det tror jeg kanskje kan ha litt mer for seg. Uff, jeg har glemt å stemme en stund nå. Fikser en stemme til i dag ihvertfall.. Endret 12. september 2009 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå