Gå til innhold

Diskusjon.nos medlemmer skal stemme frem været! Avgi ditt søk nå!


Goliath

Anbefalte innlegg

Syns vi burde samarbeide med å lage en mail som vi sender inn med gode seriøse argumenter for at Bouvetøya skal få være med.

 

Hvilken gode seriøse argumenter skulle det være?

Pingviner ser ikke på vær meldigen å det er vell nesten bare pingviner der.

 

En ting kan jo være at Bouvetøya er alt for lite kjent i Norge til tross for at det faktisk er en Norsk øy. Nordmenn har da bare godt av å få litt mer kunnskaper om Bouvetøya :) Mange kreative her på forumet så vi kan sikkert komme på noe mer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, sjansane for å lykkast er vel heller små vil eg påstå. Folk søkjer på andre større plassar dagleg, utan at dei nødvendigvis veit at dei stemmer fram plassen dei søkjer på. Har aldri høyrd om denne Bouvetøya, og tvilar på så mange i landet har det heller. Vil difor tørre å påstå at dette er eit tapt forsøk, det var det vel frå starten av om ein tenkjer seg litt om ;)

Lenke til kommentar

Men vi trenger ikke slå de store byene som folk søker på hele tiden, slik som oslo, stavanger, bergen and so on. De er med uansett. Vi ligger vel i praksis i konkuranse med steder som haugesund, fredrikstad og andre småbyer. De kan vi fint slå, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Men vi trenger ikke slå de store byene som folk søker på hele tiden, slik som oslo, stavanger, bergen and so on. De er med uansett. Vi ligger vel i praksis i konkuranse med steder som haugesund, fredrikstad og andre småbyer. De kan vi fint slå, vil jeg tro.

Fredrikstad er faktisk Norges 6. største by! Arrgh!

Men tar poenget ditt.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

For å setje dette litt i perspektiv: Denne tråden har blitt besvart 556 gongar, og denne øya har vel sikkert blitt stemt på omtrent halvparten av det talet då det er brukarar som går att og nokre som ikkje avlegg stemme i det heile. Tippar også at det er nær sagt ingen som stemmer på denne øya generelt sett i og med at den er så avsides og lite kjend. Det er rett å vere pessimistisk no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...