Aleks Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Syns vi burde samarbeide med å lage en mail som vi sender inn med gode seriøse argumenter for at Bouvetøya skal få være med. Hvilken gode seriøse argumenter skulle det være? Pingviner ser ikke på vær meldigen å det er vell nesten bare pingviner der. En ting kan jo være at Bouvetøya er alt for lite kjent i Norge til tross for at det faktisk er en Norsk øy. Nordmenn har da bare godt av å få litt mer kunnskaper om Bouvetøya Mange kreative her på forumet så vi kan sikkert komme på noe mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Da har jeg stemt, og ønsker å følge med på denne. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Genial tråd. Jeg har selvsagt stemt Bouvetøya 576m og skriver i tråden så jeg skal bli påminnet å stemme jevnlig. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Haha! Genialt Var det slik at om det fyrst blir vist på kartet, blir det ståande i ei veke og så er det nye stader? *gå og søke* Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dere siste, har dere ikke lagt merke til at det ikke gikk og at man har så og si gitt opp? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kan jeg få æren av å offisielt kalle dette en fiasko? En 28-siders fiasko? Jeg tar meg den retten. Dette er en 28-siders fiasko. Det vi manglet var noen ildsjeler som først og fremst hadde spurt hvordan vi lå an sammenlagt. Om vi hadde vært nære kunne vi kontakta medier også. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dere siste, har dere ikke lagt merke til at det ikke gikk og at man har så og si gitt opp? Ikke vær så pessimistisk nå da. Hvis vi bare står sammen og kjemper for saken kan vi få til det meste. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dere siste, har dere ikke lagt merke til at det ikke gikk og at man har så og si gitt opp? Ikke vær så pessimistisk nå da. Hvis vi bare står sammen og kjemper for saken kan vi få til det meste. Enig her! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vel, sjansane for å lykkast er vel heller små vil eg påstå. Folk søkjer på andre større plassar dagleg, utan at dei nødvendigvis veit at dei stemmer fram plassen dei søkjer på. Har aldri høyrd om denne Bouvetøya, og tvilar på så mange i landet har det heller. Vil difor tørre å påstå at dette er eit tapt forsøk, det var det vel frå starten av om ein tenkjer seg litt om Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Men vi trenger ikke slå de store byene som folk søker på hele tiden, slik som oslo, stavanger, bergen and so on. De er med uansett. Vi ligger vel i praksis i konkuranse med steder som haugesund, fredrikstad og andre småbyer. De kan vi fint slå, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Men vi trenger ikke slå de store byene som folk søker på hele tiden, slik som oslo, stavanger, bergen and so on. De er med uansett. Vi ligger vel i praksis i konkuranse med steder som haugesund, fredrikstad og andre småbyer. De kan vi fint slå, vil jeg tro. Fredrikstad er faktisk Norges 6. største by! Arrgh! Men tar poenget ditt. Endret 23. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Fredrikstad er faktisk Norges 6. største by! Arrgh! 6. største kommune, ikke by Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Fredrikstad er faktisk Norges 6. største by! Arrgh! 6. største kommune, ikke by Okei da! Men fortsatt! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg syns knapt Stavanger fortjener bystatus, jeg kommer aldri til å respektere fredrikstad som noe annet enn en landsby. x) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 For å setje dette litt i perspektiv: Denne tråden har blitt besvart 556 gongar, og denne øya har vel sikkert blitt stemt på omtrent halvparten av det talet då det er brukarar som går att og nokre som ikkje avlegg stemme i det heile. Tippar også at det er nær sagt ingen som stemmer på denne øya generelt sett i og med at den er så avsides og lite kjend. Det er rett å vere pessimistisk no. Lenke til kommentar
G Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er jo andre værmeldinger enn TV2 sin. Yr.no har jo også Bouvetøya Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Poenget ditt er? Både yr.no og storm.no har Bouvetøya, men aldri om Bouvetøya kjem på værmeldinga på TV Lenke til kommentar
G Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Poeng og poeng. Vi på forumet har jo litt påvirkning på samfunnet. Legg hodene i bløt, så kanskje vi kommer med en løsning som gir oss det vi vil ha. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Om TV2 ser at Bouvetøya får massevis av stemmer ukentlig over flere uker, og ingen botter er involvert, vil de nok ta med Bouvetøya på værmeldingen til slutt. Men det innebærer at folk fortsetter å stemme . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå