Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Fjernet botten, let's do this fair Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg kan godt sette meg ned og skrive en e-post til TV2 dersom det er ønskelig? Mulig en mal så dere latsekker også kan sende. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Gjør det du Wheelman Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg kan godt sette meg ned og skrive en e-post til TV2 dersom det er ønskelig? Mulig en mal så dere latsekker også kan sende. Thank you good sir! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Det er synd at forsøket går i dass når jeg og andre har gang på gang på gang sagt at man IKKE skal bruke bots, scripts o.l. og allikevel har enkelte brukere gjort det. Dere ødelegger for alle andre her Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg kan godt sette meg ned og skrive en e-post til TV2 dersom det er ønskelig? Mulig en mal så dere latsekker også kan sende. Jeg har sendt mail ang lister. BTW, jeg har slettet alle poster på facebook-gruppen ang botter Endret 13. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Om du ikke har sendt mailen allerede, kan poste den her så vi kan se på den og komme med forslag/kritikk? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Om du ikke har sendt mailen allerede, kan poste den her så vi kan se på den og komme med forslag/kritikk? For sent sendte den i formiddag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Ok kan du legge den ut fordet? Gjør ikke noe om det er noe galt med den, for da kan bare en annen sende en ny en^^ Endret 13. august 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Mest besøkt: Bouvetoya Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Vi skulle fått med gutta på /b/ med på dette. Interessant. Hadde jo vært dritfett, selv om de garantert ikke vil bli med det fordi det er et norskt opplegg. Er mange norsker og folk fra scandinavia på /b/ da Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Vi skulle fått med gutta på /b/ med på dette. Interessant. Hadde jo vært dritfett, selv om de garantert ikke vil bli med det fordi det er et norskt opplegg. Er mange norsker og folk fra scandinavia på /b/ da NEI! Vi har snakket så mange ganger om dette før. Hvis vi tyr til /b/ og annet så vil det ødelegge for hele forsøket. TV2 vet allerede at vi har brukt botter (se lengre før i tråden) og følger oss med argusøyne. Hvis vi nå tyr til /b/ og slikt vil det ødelegge for oss, og vi vil ihvertfall aldri få Bouvetøya på kartet. Endret 14. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Hva skjer med mal til brev og greier? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Kan se ut som om dette går bra fra diskusjon.nos perspektiv, men egentlig er det bare rundt 150 folk av 4,7 millioner som har deltatt.(Hvis man ser på hvem som har deltatt i tråden.) Dog genialt om det hadde fungert. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Nå må vi bare stemme som aldri før, arrangere protestaksjoner, sende mail og arrangere underskriftskampanje. De må gi etter til slutt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Er ikke litt av poenget at de selv skal bli overrasket av at så mange vil ha værvarsel for Bouvetøya? Hvis vi sender mail og slikt blir det jo ikke like artig. Jeg ser for meg at de står i studio og sier "det mest søkte stedet er ... Bouvetøya..." Men kanskje jeg har misforstått. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Tror ikke det er slik at meteorologene ser værkartet med de oppdaterte byene for første gang når de viser den på sendingen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Nei, det er jo sant. Vet ikke helt hva jeg tenkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå