Gå til innhold

Diskusjon.nos medlemmer skal stemme frem været! Avgi ditt søk nå!


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Jeg foreslår følgende regler:

 

- Vi skal få Bouvet på kartet. Ingen diskusjon om alternative steder. (Og jeg personlig begynner med å skite i stedet som jeg foreslo.)

- Bots og andre former for automatisert stemming er strengt forbudt. Det samme er diskusjon av sådanne i denne tråden.

- Alle kan bidra med stemmer. Det skal gjøres kun med vanlige, manuelle søk med minimum ett (1) minutts pause mellom.

 

Nok en grunn til at jeg tror Bouvetøya ikke kommer med. :)

Nok en grunn til at vi må prøve hardere, denne gangen på ærlig vis.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Enig, men i tillegg må vi nok angripe saken på en litt annen måte siden det i utgangspunktet bare er steder på Norgeskartet som kommer med.

Ja. Bouvet skal med. Noe som helst annet ville vært diskriminering mot en voksende gruppe nordmenn som faktisk vil ha værvarsel av favorittøya si. Husk at Bouvet er norsk grunn, altså er det ingen grunn til å forskjellbehandle Bouvet sammenlignet med Sandefjord, Molde eller Kirkenes.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Ok. Jeg foreslår følgende regler:

 

- Vi skal få Bouvet på kartet. Ingen diskusjon om alternative steder. (Og jeg personlig begynner med å skite i stedet som jeg foreslo.)

- Bots og andre former for automatisert stemming er strengt forbudt. Det samme er diskusjon av sådanne i denne tråden.

- Alle kan bidra med stemmer. Det skal gjøres kun med vanlige, manuelle søk med minimum ett (1) minutts pause mellom.

 

Nok en grunn til at jeg tror Bouvetøya ikke kommer med. :)

Nok en grunn til at vi må prøve hardere, denne gangen på ærlig vis.

 

Veldig enig her. Vi får samarbeide om en mail til tv2 om vi ikke kommer med til uke og vi ikke får se resultatlista.

Lenke til kommentar

Blir ikke Bouvet på værmeldingen til uken litt for mye å hope på etter dette?

 

@VidarDaatland I did notice moderators trying to stop bots etc. Better luck next time. Hope they've learned ;)

 

Jeg foreslår at vi starter på en ny frisk igjen neste uke. Ny tråd, nye muligheter. På den måten kan vi også få tydeligere frem at bruk av botter osv ikke er tillat. :)

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at vi starter på en ny frisk igjen neste uke. Ny tråd, nye muligheter. På den måten kan vi også få tydeligere frem at bruk av botter osv ikke er tillat. :)

God idé!

 

Jeg tror at før vi vurderer protestaksjoner fordi vi ikke får Bouvet på kartet må vi først prøve å få de faktiske resultatene og finne ut hvordan vi ligger an i forhold til de andre. Vi begynner med å følge været i neste uke og se hva de "røper".

 

Jeg er med på protestaksjon i Bergen.

Vent litt med å planlegge protestaksjoner, først må vi se hva vi får vite av resultater i neste uke.

Lenke til kommentar

Om det skal være på norsk fastland, foreslår jeg "Fossnes" i Stokke kommune, i mine øyne det mest avsideliggende stedet i Norge.

 

Kanskje fordi jeg har bodd der ... :p

 

@Ståle: Siden jeg nylig begynte på UiB er jeg definitivt med på protestaksjon i Bergen :wee:

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...