Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.nos medlemmer skal stemme frem været! Avgi ditt søk nå!

Goliath

Anbefalte innlegg

Vi som har bidratt med dette prosjektet setter pris på om folk kan holde seg til prosjektets opprinnelige værpunkt; Bouvetøya. Om det ikke skulle la seg gjennomføres, skriver vi mail og ber om redegjørelse. Om ingenting fører frem, tar vi en nominasjonsrunde på neste target og velger oss et nytt mål som resultat av en vote.

Men igjen, hold dere til øya (ihvertfall til mandag)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det ikke skulle la seg gjennomføres, skriver vi mail og ber om redegjørelse. Om ingenting fører frem, tar vi en nominasjonsrunde på neste target og velger oss et nytt mål som resultat av en vote.

Vi har allerede fått redegjørelse om at Bouvetøya ikke er med i konkurransen. Så det er opp til oss å demonstrere, protestere og lage opprør. Eller eventuelt bare gå til neste sted.

Lenke til kommentar
Herrejemini, man gir da ikke opp øya vår bare fordi TV2 vil være semantiske og vanskelige. Vi er seere og vi vil ha Bouvetøya inn på værmeldingen.

Er vi pingler? Nei.

Og til alle studenter der ute: Spread the word nå i fadderuken og sørg for å få med dere flest mulig. TV2 ønsker interkativ værmelding, så da får de gi under for presset om da nok av oss ønsker det. Power to the people og alt det der :)

Bra noen får sagt det :w00t:

Lenke til kommentar

Sånn skal det være ja! Noen som er flinke med sånn skriver en fin og seriøs mail. Med noen grunner som vi kan komme opp med her, feks at vi mener at alt for få nordmenn vet om denne øya og at dette vil være en fin måte og vise nordemenn den. Og at konkurransen burde være rettferdig at om øya vår får flest stemmer så burde den vinne.

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på no. Vi konkurrerer med forholdsvis store byer som antagelig søker en del de også. Jeg vet at store byer som allerede er der (Oslo, Bergen, Trondheim) ikke utgjør noen trussel fordi de kommer til å være der uansett, men mindre byer truer oss. Skien, Sandefjord, Fredrikstad osv.

De fleste her velger å ha intrykket at vi faktisk leder og at det derfor er en skandale at Bouvetøya ikke kommer med. For alt vi vet ligger Bouvetøya på hundrede plass. Det er jo bare en gjeng på 50 folk her på forumet som søker, og det blir jo ikke SÅ forbaska mange søk av det.

Det står også i artikkelen om "konkurransen" at når en by kommer inn går en anna ut. Det er på en måte dueller med byer som ligger i nærheten av hverandre (Sandefjord vs. Skien f.eks).

Jeg tror ikke vi får se Bouvetøya på kartet, selv om det hadde vært kult. :)

Endret av Mora di
Lenke til kommentar
Om det ikke skulle la seg gjennomføres, skriver vi mail og ber om redegjørelse. Om ingenting fører frem, tar vi en nominasjonsrunde på neste target og velger oss et nytt mål som resultat av en vote.

Vi har allerede fått redegjørelse om at Bouvetøya ikke er med i konkurransen. Så det er opp til oss å demonstrere, protestere og lage opprør. Eller eventuelt bare gå til neste sted.

Jøss, dette er jo en skandale. Bouvetøya er jo en del av Norge :ermm:

Om dem skulle ha sagt "kun fastlandsnorge" så skulle jo Svalbard vært ekskludert!

Hm..nei, vi kjører på som vanlig til mandag og lager et spetakel uten like om ikke den dukker opp!

De bullshitter oss med "dere har makta"-pratet om ikke den kommer. Penn&Teller; heres your story!

Apro dette med byer; tror neppe de vil utelukke tettsteder dersom de blir populære

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
Jøss, dette er jo en skandale. Bouvetøya er jo en del av Norge :ermm:

Om dem skulle ha sagt "kun fastlandsnorge" så skulle jo Svalbard vært ekskludert!

Hm..nei, vi kjører på som vanlig til mandag og lager et spetakel uten like om ikke den dukker opp!

De bullshitter oss med "dere har makta"-pratet om ikke den kommer. Penn&Teller; heres your story!

God ide, kjøre løpet ut. Hvis det ikke går så kommer stormen tv2!

Lenke til kommentar
Jeg kom til å tenke på no. Vi konkurrerer med forholdsvis store byer som antagelig søker en del de også. Jeg vet at store byer som allerede er der (Oslo, Bergen, Trondheim) ikke utgjør noen trussel fordi de kommer til å være der uansett, men mindre byer truer oss. Skien, Sandefjord, Fredrikstad osv.

De fleste her velger å ha intrykket at vi faktisk leder og at det derfor er en skandale at Bouvetøya ikke kommer med. For alt vi vet ligger Bouvetøya på hundrede plass. Det er jo bare en gjeng på 50 folk her på forumet som søker, og det blir jo ikke SÅ forbaska mange søk av det.

Det står også i artikkelen om "konkurransen" at når en by kommer inn går en anna ut. Det er på en måte dueller med byer som ligger i nærheten av hverandre (Sandefjord vs. Skien f.eks).

Jeg tror ikke vi får se Bouvetøya på kartet, selv om det hadde vært kult. :)

Har inntrykket av at denne konkurransen ikke er så veldig godt reklamert for. Personlig hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg aldri hørt om den, så det er ikke sikkert at det er så mange vi konkurerer mot. Men jeg er med på å prøve å få tak i resultatlista. Hadde egentlig vært veldig merkelig om de ikke ga den ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...