fox Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 lets do it Forresten jeg tror at jeg er ledig itl lørdag, blir gjerne med hvis det blir noe av det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Nice fox møt opp på forumtreffet da, så får vi se. Da kan vi planlegge turen vår til bouvetøya samtidig Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Flott at noen kjemper for rettighetene til Bouvetøya på TV! Endret 12. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Om dere skal ha demo, så gjør det ordentlig. Sørg for å varsle ordensmaktene, etc. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Hva med om noen skriver en saklig og fin mail som alle sender? Hmm why not? Kunne funke. Ordensmaktene = politi eller er jeg litt for trøtt? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Regner med at det er politi ja. En fredelig demonstrasjon + et finfint brev til tv2 kan hjelpe en god del. Og, uansett litt gøy med medieoppmerksomheten dette kunne fått. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Hvis vi skal ha et nytt sted, må det enten være et sted med et spesielt navn, eller Holtesletta, gata jeg bor i. Det er helt utrolig, i bygda mi, Siljan, som er på 2500 mennesker, så har de faen meg boligfeltet jeg bor i, og. Må være maks 100 hus her. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Litt OT: Er det noen andre som skal ta opp været og evt legge ut på youtube om det er noe interessant? Jeg sa ja til å ta opp i et svakt øyeblikk, men det ser ut som jeg kanskje ikke har alt det utstyret som trengs på plass i ukene fremover. Så om noen andre kunne gjort det ville jeg blitt glad. Hvis vi skal ha et nytt sted, må det enten være et sted med et spesielt navn, eller Holtesletta, gata jeg bor i. Det er helt utrolig, i bygda mi, Siljan, som er på 2500 mennesker, så har de faen meg boligfeltet jeg bor i, og. Må være maks 100 hus her. Skiipagurra! (med 2 i-er) Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 awesome! Stemt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Finner ikke Skippagurra, Skiipagurra, whatever. Men bestemor bor der. Hadde vært moro om det ble med på kartet! Edit: Jo, Skiippagurra Endret 12. august 2009 av KristofferB Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Eg stiller i Bergen Kunne sikkert stilt opp i bergen jeg og. Men en demonstrasjon med to personer, blir litt... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Eg stiller i Bergen Kunne sikkert stilt opp i bergen jeg og. Men en demonstrasjon med to personer, blir litt... Løsning på problemet: Lei en gjeng polakker Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Herrejemini, man gir da ikke opp øya vår bare fordi TV2 vil være semantiske og vanskelige. Vi er seere og vi vil ha Bouvetøya inn på værmeldingen. Er vi pingler? Nei. Og til alle studenter der ute: Spread the word nå i fadderuken og sørg for å få med dere flest mulig. TV2 ønsker interkativ værmelding, så da får de gi under for presset om da nok av oss ønsker det. Power to the people og alt det der Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Gulost! Nårti kommer det eventuelt på værmeldinga? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Må si meg enig med Dotten. Vil seerne ha Bouvetøya på kartet, får TV2 putte Bouvetøya på kartet! Søk Bouvetøya nå! http://storm.no Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Herrejemini, man gir da ikke opp øya vår bare fordi TV2 vil være semantiske og vanskelige. Vi er seere og vi vil ha Bouvetøya inn på værmeldingen. Er vi pingler? Nei. Og til alle studenter der ute: Spread the word nå i fadderuken og sørg for å få med dere flest mulig. TV2 ønsker interkativ værmelding, så da får de gi under for presset om da nok av oss ønsker det. Power to the people og alt det der That's the spirit! Ikke gi opp folkens. La oss skrive en fornuftig mail og la medie-ekspertene og markedsføringsgeniene blant oss formulere hvorfor dette er noe de burde spille på. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Stemt nå. Dette bør bli bra Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 skal noen begynne å skrive? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå