Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.nos medlemmer skal stemme frem været! Avgi ditt søk nå!

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt OT: Er det noen andre som skal ta opp været og evt legge ut på youtube om det er noe interessant? Jeg sa ja til å ta opp i et svakt øyeblikk, men det ser ut som jeg kanskje ikke har alt det utstyret som trengs på plass i ukene fremover. Så om noen andre kunne gjort det ville jeg blitt glad. :)

Hvis vi skal ha et nytt sted, må det enten være et sted med et spesielt navn, eller Holtesletta, gata jeg bor i.

Det er helt utrolig, i bygda mi, Siljan, som er på 2500 mennesker, så har de faen meg boligfeltet jeg bor i, og. Må være maks 100 hus her.

Skiipagurra! (med 2 i-er) :thumbup:

Lenke til kommentar

Herrejemini, man gir da ikke opp øya vår bare fordi TV2 vil være semantiske og vanskelige. Vi er seere og vi vil ha Bouvetøya inn på værmeldingen.

Er vi pingler? Nei.

Og til alle studenter der ute: Spread the word nå i fadderuken og sørg for å få med dere flest mulig. TV2 ønsker interkativ værmelding, så da får de gi under for presset om da nok av oss ønsker det. Power to the people og alt det der :)

Lenke til kommentar
Herrejemini, man gir da ikke opp øya vår bare fordi TV2 vil være semantiske og vanskelige. Vi er seere og vi vil ha Bouvetøya inn på værmeldingen.

Er vi pingler? Nei.

Og til alle studenter der ute: Spread the word nå i fadderuken og sørg for å få med dere flest mulig. TV2 ønsker interkativ værmelding, så da får de gi under for presset om da nok av oss ønsker det. Power to the people og alt det der :)

That's the spirit! :D

Ikke gi opp folkens. La oss skrive en fornuftig mail og la medie-ekspertene og markedsføringsgeniene blant oss formulere hvorfor dette er noe de burde spille på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...