Gå til innhold

Diskusjon.nos medlemmer skal stemme frem været! Avgi ditt søk nå!


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi beholder selvsagt intensjonen i å velge en avsideliggende plass, men heller søke på en by på fastlandet.

 

Hva med å nevne avsideliggendes plasser (eller nærliggende øyer) der nesten ingen bor, for deretter å lage en ny tråd med en poll der vi stemmer om hvilken ny by vi skal ha som mål?

Lenke til kommentar
Ja, vi beholder selvsagt intensjonen i å velge en avsideliggende plass, men heller søke på en by på fastlandet.

 

Hva med å nevne avsideliggendes plasser (eller nærliggende øyer) der nesten ingen bor, for deretter å lage en ny tråd med en poll der vi stemmer om hvilken ny by vi skal ha som mål?

Problemet er at det fort blir krigsstilstander når man skal velge en by. Alle vil ha "sin" by på kartet.

 

Men hva med Skippagurra i Finnmark? Hadde vært gøy. :p Men jeg vet dog ikke helt om det være en by for at det skal telle (Skippagurra er i beste fall en bitteliten bygd).

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Fordi jeg vil ha Bouvetøya på kartet! Og fordi jeg er gretten pga søvnmangel. Snur døgnet tilbake til skolestart -.-

Dessverre så er nok Bouvetøya utelukket nå, såfremt Claaaes troller da selvsagt :)

 

Problemet er at det fort blir krigsstilstander når man skal velge en by. Alle vil ha "sin" by på kartet.

Jepp, det er sant. Ikke at jeg kommer på en løsning på dette her og nå.

Endret av BorN
Lenke til kommentar
Claes,

 

Kun det området som dekkes av værkartene på TV. På Svalbard har vi ikke plass til stedsnavn.

 

Varsel for Bouvetøya finner du her: http://www.storm.no/vaer/lat=-54.419998168...359999895095825

 

R-)

 

 

.........................................

Ronald Toppe

Prosjektleder, TV 2 Været

storm.no

tel.: +47 91751673

 

Mailen ble sendt til [email protected]

 

Han som skrev denne artikkelen

http://www.storm.no/nyheter/2852251

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar
Men hva med Skippagurra i Finnmark? Hadde vært gøy. :p Men jeg vet dog ikke helt om det være en by for at det skal telle (Skippagurra er i beste fall en bitteliten bygd).

Jeg er med!

 

Tvilsomt at Claes troller :)

Hepp, jeg hadde bare et ørlite håp om at det ikke var sant.

 

Edit: Claaaes, jeg tror deg :)

Endret av BorN
Lenke til kommentar

Folkens, er jo nettopp nå vi ikke må gi opp! Sett igang med klagemail, underskriftskampanjer og det som bedre er helt til vi får overbevist dem om at det bare er et positivt stunt å slenge Bouvetøya med på værmeldingen. Trenger da ikke være markedsføringsgeni før man skjønner at dette er noe tv2 kan spille på, og ikke minst tjene på.

 

Gi nå ikke opp, skap blest og reaksjoner! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...