Aleks Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg foreslår at vi fremdeles kjører på! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg foreslår at vi fremdeles kjører på! Hvorfor? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, vi beholder selvsagt intensjonen i å velge en avsideliggende plass, men heller søke på en by på fastlandet. Hva med å nevne avsideliggendes plasser (eller nærliggende øyer) der nesten ingen bor, for deretter å lage en ny tråd med en poll der vi stemmer om hvilken ny by vi skal ha som mål? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Fordi jeg vil ha Bouvetøya på kartet! Og fordi jeg er gretten pga søvnmangel. Snur døgnet tilbake til skolestart -.- Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Ja, vi beholder selvsagt intensjonen i å velge en avsideliggende plass, men heller søke på en by på fastlandet. Hva med å nevne avsideliggendes plasser (eller nærliggende øyer) der nesten ingen bor, for deretter å lage en ny tråd med en poll der vi stemmer om hvilken ny by vi skal ha som mål? Problemet er at det fort blir krigsstilstander når man skal velge en by. Alle vil ha "sin" by på kartet. Men hva med Skippagurra i Finnmark? Hadde vært gøy. Men jeg vet dog ikke helt om det må være en by for at det skal telle (Skippagurra er i beste fall en bitteliten bygd). Endret 12. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
BorN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Fordi jeg vil ha Bouvetøya på kartet! Og fordi jeg er gretten pga søvnmangel. Snur døgnet tilbake til skolestart -.- Dessverre så er nok Bouvetøya utelukket nå, såfremt Claaaes troller da selvsagt Problemet er at det fort blir krigsstilstander når man skal velge en by. Alle vil ha "sin" by på kartet. Jepp, det er sant. Ikke at jeg kommer på en løsning på dette her og nå. Endret 12. august 2009 av BorN Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tvilsomt at Claes troller Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Claes, Kun det området som dekkes av værkartene på TV. På Svalbard har vi ikke plass til stedsnavn. Varsel for Bouvetøya finner du her: http://www.storm.no/vaer/lat=-54.419998168...359999895095825 R-) ......................................... Ronald Toppe Prosjektleder, TV 2 Været storm.no tel.: +47 91751673 Mailen ble sendt til [email protected] Han som skrev denne artikkelen http://www.storm.no/nyheter/2852251 Endret 12. august 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja til å få Skippagurra på kartet! Lenke til kommentar
BorN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Men hva med Skippagurra i Finnmark? Hadde vært gøy. Men jeg vet dog ikke helt om det må være en by for at det skal telle (Skippagurra er i beste fall en bitteliten bygd). Jeg er med! Tvilsomt at Claes troller Hepp, jeg hadde bare et ørlite håp om at det ikke var sant. Edit: Claaaes, jeg tror deg Endret 12. august 2009 av BorN Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Skippagurra dukker ikke opp på søket på storm.no så den kan bli vanskelig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Folkens, er jo nettopp nå vi ikke må gi opp! Sett igang med klagemail, underskriftskampanjer og det som bedre er helt til vi får overbevist dem om at det bare er et positivt stunt å slenge Bouvetøya med på værmeldingen. Trenger da ikke være markedsføringsgeni før man skjønner at dette er noe tv2 kan spille på, og ikke minst tjene på. Gi nå ikke opp, skap blest og reaksjoner! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Fordi jeg vil ha Bouvetøya på kartet! Og fordi jeg er gretten pga søvnmangel. Snur døgnet tilbake til skolestart -.- Helt komplett off topic, men uansett: Reset Your Sleep Cycle with a 16-Hour Fast Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Siden Skippagurra ikke kommer opp når man søker (iflg. en her i tråden) stemmer jeg for at vi prøver å få Vesle-Helvete i Buskerud med på kartet. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Siden Skippagurra ikke kommer opp når man søker (iflg. en her i tråden) stemmer jeg for at vi prøver å få Vesle-Helvete i Buskerud med på kartet. Jeg er med! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Skippagurra dukker ikke opp på søket på storm.no så den kan bli vanskelig Det er fordi du må søke med to i-er: Skiippagurra http://www.storm.no/vaer/701321 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Skippagurra dukker ikke opp på søket på storm.no så den kan bli vanskelig Det er fordi det heter Skiippagurra EDIT; doh, lære seg å lese ferdig tråden først. Endret 12. august 2009 av Bagh Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hehe, nå blir det masse endringer på signaturer. * endre signatur * Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bouvetøya er mest besøkt står det nå søkt flere gang med forskjellige IPer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå