aGal Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Hehe, kunne vert morsomt å se om man får det til Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Man må jo bare elske nerder... revenge of the nerds osv. Hvis vi etter neste uke får inn Tissvassklumptjønnin, så MÅ øyeblikket cappes og foreviges. Satser på at de til slutt introduserer endringene som "Og ukens diskusjon.no-valgte sted er ...". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Noen som har utstyr til å ta opp værmeldingen og legge den ut? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Det var et delforum av 4chan.org var det ikke? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 andletboki. Er det nynorsk for facebook? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 andletboki. Er det nynorsk for facebook? Konservativ nynorsk, ja. Eg har nemleg gjort det til mi livsoppgåve å kalla den sida for "andletboki" og du kan ikkje stansa meg. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Neivel då skal eg ikkje hindre deg i å prate på den måten, men eg vil seie til deg at om du pratar sånn så er det ikkje alle som forstår kva du meinar. Dei kan tilogmed påstå at du hadde vore lettare å forstå medvitslaus (du veit kva det betyr).. Endret 11. august 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Neivel då skal eg ikkje hindre deg i å prate på den måten, men eg vil seie til deg at om du pratar sånn så er det ikkje alle som forstår kva du meinar. Dei kan tilogmed påstå at du hadde vore lettare å forstå medvitslaus (du veit kva det betyr).. Det... var ikkje ein humor eg rekna med at alle skulle plukka opp. Eg har litt lyst til å retta deg når du seier "prate på den måten", men eg må faktisk innrømme at ettersom dette er livsoppgåva mi, har eg faktisk gått inn for å nytta det ordet i munnleg tale òg, så... vitsen er på meg. ): Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Noen som har utstyr til å ta opp værmeldingen og legge den ut? Jeg har utstyr for å gjøre dette med analoge RF-signaler (kabel-TV). Kan godt gjøre dette med været i neste uke. Men om noen hadde utstyr for å gjøre tilsvarende med digitale TV-signaler hadde det vært ideelt. Endret 12. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 andletboki. Er det nynorsk for facebook? Konservativ nynorsk, ja. Eg har nemleg gjort det til mi livsoppgåve å kalla den sida for "andletboki" og du kan ikkje stansa meg. Andlitboki om du skal vera skikkeleg konservativ ;-) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Eventuelt noen som har tv2 sumo bruker på nettet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Har noen postet i 4chan eller? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Har noen postet i 4chan eller? Har noen lest det som står i første innlegg i tråden eller? PS: IKKE juks med scripts, /b/ og lignende da dette kan diskvalifisere forsøket. Endret 12. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 OK, men jeg skal nok gjøre det hvis vi klarer det ikke til neste mandag. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Når vil den gjeldende værmeldningen sendes? Endret 12. august 2009 av Tufte Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Når vil den gjeldende værmeldningen sendes? Stemmene mandag-søndag denne uken sendes mandag-søndag neste uke, om jeg forstår rett. Så vi må fortsette å stemme, siden hver dag teller. *søke på Bouvetøya og klikke seg inn på værvarselet* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Jeg ser at det er meldt snø på Bouvetøya på fredag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 det er jo vinter der nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå