Goliath Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Jan Mayen er neste men full fokus på Bouvetøya Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Målet når vi er ferdige med dette bør være Tissvassklumptjønnin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Gaah, drar på skolen på lørdag, kommer garantert til å glemme å se på været på mandagen da. Får satse på at dere skarpe tv-slaver() ser på det og rapporterer her^^ Edit: En særing som har dratt rundt og tatt bilde av rare stedsnavn. Kunne prøvd noen av dem ellers så stemmer jeg for Tissvassstedet Link Endret 11. august 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jan Mayen er neste men full fokus på Bouvetøya Kanskje vi skulle ha en "Diskusjon.no World Tour" og velge ut et norsk biland eller øde sted hver uke. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Eller hva med Faenshølet? Vi klarer uansett ikke toppe fjerntliggenhet når vi har ordna Bouvetøya. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kanskje vi skulle ha en "Diskusjon.no World Tour" og velge ut et norsk biland eller øde sted hver uke. Fedje? Det hadde vært genialt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hadde vært så sykt gøy om dette hadde fått medieoppmerksomhet. Skal vi tipse vg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Kanskje vi skulle ha en "Diskusjon.no World Tour" og velge ut et norsk biland eller øde sted hver uke. Fedje? Det hadde vært genialt. Den er jeg med på. First we take Bouvet, then we take Fedje! Endret 11. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 http://www.storm.no/vaer/111617 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg vedder en ukeslønn på at om Fedje kommer på værmeldigen kan jeg linke dere til/scanne inn minst to aviser der vi får medieoppmerksomhet. *lokke med gull og grønne skoger for å få Fedje på værkartet* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 men fokus nå på Bouvet..så får vi ta en vote på neste target Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 http://www.storm.no/vaer/111617 Hehe... Vesle-Helvete, ikke fullt så jævlig som Helvete Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Neste kan jo kanskje være Steinberg, eller en av de andre Eiker-bygdene? Et forslag da, men det er nok best å ta noe mer "remote" etter Bouvetøya. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Today Bouvet, tomorrow the world! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Today Bouvet, tomorrow the world! Haha, ja vi får jobbe med og få "the world" til å bli under norsk herredømme først da^^ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Måneskinn og 5 minusgrader på Bouvetøya. Tror dere ikke meg, får dere sjekke selv. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Today Bouvet, tomorrow the world! Haha, ja vi får jobbe med og få "the world" til å bli under norsk herredømme først da^^ Vi må underlegge hele verden under det 4. rike! Nei da Me det blir spennende å se hva vi får til når vi er ferdig med Bouvet. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Today Bouvet, tomorrow the world! Haha, ja vi får jobbe med og få "the world" til å bli under norsk herredømme først da^^ Det kan sikkert ordnes det, jeg kan bli med som frivillig fotsoldat Nok OT nå, tilbake til Bouvetøya. Pingviner.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Today Bouvet, tomorrow the world! Haha, ja vi får jobbe med og få "the world" til å bli under norsk herredømme først da^^ Det kan sikkert ordnes det, jeg kan bli med som frivillig fotsoldat Nok OT nå, tilbake til Bouvetøya. Pingviner.. Da er jeg General. Og som General beordrer jeg min eneste fotsoldat til å dra til USA og begynne der. Good luck soldier! On-topic: Seler.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hadde vært så sykt gøy om dette hadde fått medieoppmerksomhet. Skal vi tipse vg? Om vi får der til så må vi det, men jeg regner med det blir nok medieoppmerksomhet uansett om Bouvetøya kommer på kartet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå