Notatblokk Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Er det noen grense for hvor mange ganger man kan gjøre dette hver dag? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Nei kan sikker gjøre det et par ganger om dagen, bare ikke gjør det så mye at det blir overdrevet. Vi kan heller ty til botter osv om vi ikke kommer på neste uke. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jepp, hvis vi ikke får opp Bouvetøya neste uke, så kan vi ty til 'botten' min på side 3. Evt. kan man sette opp en macro som klikker automatisk for deg gjennom en natt f.eks. Men det blir bare dumt hvis det blir åpenbart, storm weather center må ane ugler i mosen da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Det har da blitt brukt botter på større tjenester som blant annet slashdot tidligere, uten at noen har gjort så mye med det.. Ikke at dette nødvendigvis er tilfellet hos Stom. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Værmeldingene i norge er ikke til og stole på... TV2 på mårran: Overskyet og øs pøs regn vær, kaldt. Jeg går på jobb, ..... SOL, varmt ingen skyer. Mange timer etterpå mot slutten av dagen og fortsatt sol, men boiling hot skal være sikkert ! Skrur på radioen og sannelig er det vær melding FORTSATT REGN !???, jeg ser ut vinduet en gang til og jeg ser sol ! ? OMG... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Nå viser det ihvertfall på fremsiden? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Hmm, kanskje jeg skal få folk fra Gamereactor med på dette også! Gjør det! Gamereactor er det lenge siden jeg har vært på Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Stemt! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg lurer på, skal det ikke BYTTES ut? hva skulle i så fall Bouvetøya byttes ut med? Svalbard? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Nå viser det ihvertfall på fremsiden? Det gjør det hos meg også Det virker som om vi har klart det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Det som vises på framsiden og på mest søkt på er hva du har søkt på, ikke andre. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Her går værmeldingene, hvis noen misser det. Edit: Kostet penger visst Endret 11. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Her går værmeldingene, hvis noen misser det. Bare å dele ut brukernavn og passord i samme slengen det Endret 11. august 2009 av Goliath Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Nå viser det ihvertfall på fremsiden? Det gjør det hos meg også Det virker som om vi har klart det. De som er på fremsiden er dine sist besøkte steder, ikke totalt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Ganske kult om dette kommer på værmeldingen! Vi får vente å se; ) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Nå viser det ihvertfall på fremsiden? Det gjør det hos meg også Det virker som om vi har klart det. De som er på fremsiden er dine sist besøkte steder, ikke totalt Jeg har aldri søkt på hverken oslo eller bergen. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Om dette skulle lykkes, har vi noen nye mål? Har ikke Norge noe landområde på Antarktis? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Har ikke Norge noe landområde på Antarktis?Dronning Maud Land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå