WheelMan Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg må si jeg blir overrasket om den ikke vinner. Endret 11. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Samme her;-P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg må si jeg blir overrasket om den ikke vinner. Jeg blir overrasket om det virker. Tenk på hvor mange tusen søk det er på storm hver dag. Og hvor mange aktive brukere er det på forumet hver dag? Og hvor mange av dem får med seg dette og gidder å delta? Faktisk så tror jeg oddsene er i mot oss. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg må si jeg blir overrasket om den ikke vinner. Jeg blir overrasket om det virker. Tenk på hvor mange tusen søk det er på storm hver dag. Og hvor mange aktive brukere er det på forumet hver dag? Og hvor mange av dem får med seg dette og gidder å delta? Faktisk så tror jeg oddsene er i mot oss. Men husk at det sannsynligvis gjelder søk på steder som ikke allerede er på kartet (noe annet ville vært tåpelig ) og dermed er plutselig alle store byer ute av konkurransen Med litt innsats tror jeg det skal være mulig å få til Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Det var en voldsom aktivitet i tråden. til tross for at det er midt på natten og hele samtalen er off topic. det er i tilleg en admin, her. bare en observasjon Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Hehe ja! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Det var en voldsom aktivitet i tråden. til tross for at det er midt på natten og hele samtalen er off topic. det er i tilleg en admin, her. bare en observasjon Så lenge admins er med på det så er det bare å kjøre på! Skal vi få til dette så handler det om hvor mange som vet om at det er mulig å stemme frem plasser. Av en eller annen grunn tror jeg yr.no, for eksempel, er et mye mer besøkt værnettsted enn storm, og er det del vil det lette jobben vår betraktelig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Yr.no blir nok brukt mye mer ja Så som Bagh sier burde det lette jobben betraktelig! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 skal se alle værmeldinger neste uke :!: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Det skal ikke jeg, derfor må noen herifra følge med hele tiden! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Ser ut som om de tilbakestilte "mest søkte". Må være rundt midnatt de gjorde det, siden nå som jeg søkte igjen kom den på førsteplass igjen Endret 11. august 2009 av Colossus Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Noen som har fått med seg dette ? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Det er nok den plassen som er mest besøkt på _din_ PC ;-) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Sikker? Har ikke søkt opp Bouvet på jobb-burken... Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 ÅFfer dukker det ikke slikt på Opera? Funker ikke her både hos meg og jobben min. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Sikker? Har ikke søkt opp Bouvet på jobb-burken... Ganske sikker. Sletter jeg historien min kommer de 4 største norske byene opp. Søker jeg derimot på en plass, i tillegg til å ikke slette historien i browseren forblir søkestedene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Du liker Phantom of the opera altså? Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) ^^ Egentlig ikke, men det har blitt vanesak. Firefox FTW! Bruker opera pga firefox er litt rar på jobben min, så vanesak har gått over til hjemmet mitt også forresten filmen suger balle Endret 11. august 2009 av Fox Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Du liker Phantom of the opera altså? Up the irons \m/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Bouvetøya på værkartet!6 venner ble medlem. Da har seks av mine venner på Facebook klikket seg fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå