Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon.nos medlemmer skal stemme frem været! Avgi ditt søk nå!

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må si jeg blir overrasket om den ikke vinner. :p
Jeg blir overrasket om det virker. Tenk på hvor mange tusen søk det er på storm hver dag. Og hvor mange aktive brukere er det på forumet hver dag? Og hvor mange av dem får med seg dette og gidder å delta? Faktisk så tror jeg oddsene er i mot oss.
Lenke til kommentar
Jeg må si jeg blir overrasket om den ikke vinner. :p
Jeg blir overrasket om det virker. Tenk på hvor mange tusen søk det er på storm hver dag. Og hvor mange aktive brukere er det på forumet hver dag? Og hvor mange av dem får med seg dette og gidder å delta? Faktisk så tror jeg oddsene er i mot oss.

Men husk at det sannsynligvis gjelder søk på steder som ikke allerede er på kartet (noe annet ville vært tåpelig :roll: ) og dermed er plutselig alle store byer ute av konkurransen ;)

Med litt innsats tror jeg det skal være mulig å få til :)

Lenke til kommentar
Det var en voldsom aktivitet i tråden. til tross for at det er midt på natten og hele samtalen er off topic. det er i tilleg en admin, her.

bare en observasjon :p

Så lenge admins er med på det så er det bare å kjøre på! :p

Skal vi få til dette så handler det om hvor mange som vet om at det er mulig å stemme frem plasser.

Av en eller annen grunn tror jeg yr.no, for eksempel, er et mye mer besøkt værnettsted enn storm, og er det del vil det lette jobben vår betraktelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...