Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Turfolket: Skal man tro Wikipedia, må jeg bare skuffe dere, før dere går så langt i å realisere drømmen. Området er et naturreservat, som vil si at all tekniske og andre innvendinger som slår ned på naturområdet, er forbudt. Selv er det forbud om å ta i land hunder. I enkelte områder trenger man godkjenning av Norsk Polarinstitutt. Hvorvidt telting er tillat på visse områder, vites ikke. Bare det å kjøre rundt øya må være en opplevelse i seg selv, så jeg er med uansett. Hvem er der for å stoppe oss? INGEN skal spamklikke, bruke scripts eller lignende da dette kan diskvalifisere forsøket vårt. Gjør som enkelte sier; besøk Storm par ganger om dagen og søk Bouvetøya og klikk på den med 576MOH. Sette det i førsteposten kanskje? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det har blitt gjort Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ha ha.. Konge. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det er ikke noen her som kunne laget en logo eller noe da? Det kunne kommet godt med Og hvor mange er det egentlig som har kommet med "Jeg har søkt?" Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Helt til nå har det vært meteorologene som har bestemt hvilke byer som skal på værkartet. Men slik behøver det jo ikke å være. Det skal vi bli to om :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Helt til nå har det vært meteorologene som har bestemt hvilke byer som skal på værkartet. Men slik behøver det jo ikke å være. Det skal vi bli to om :!: Haha! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 hadde vørt greit med en poll så vi kunne holde litt kontroll på sånn ca. hvor mange som har "stemt" eller? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tenkte på det samme, 2baller. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Da har jeg gjort min del av arbeidet Håper vi klarer dette. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Lista over alle som har skrevet i tråden frem til nå Var ganske mange. Goliath Mrlee L4r5 Mikkel10 Nie Anfall Quakecry CypheroN The Prophet Hengende Lem Perfecta Iver.no chris_9 Natrich Dewil Ehtram Newt32 Big tony HalogenpæreutenLys Møkbook Poof Zulboom dabear Obi von knobi Majsna Mr Carter Mrbjoern Mokko HCG Bratwürst mit Senf Lund :* Pivotal Aleksmy! 2ball(s) ståle Tronster tomsi42 oldboy Fox Palme Kurt Grusom onyx Knewt Jarmo Ueland Qweac CastorFiber Mikkel™ WhiteKnight Niern Dotten magnusbe ET-media Stine Colossus Haraldson GW multisync hernil timb cyclo runesolen DJ_Dark Bister Hole Kristofferb Mr.Graves Claaaes Ustedalen olavgulb ulyden sub-lock Koffeinkanin lockdog Tom ølboks svinat skagen Gnålern trra chillpadde nopros Zulboom olehh Tomhel Bruker_wilheim sablabra Carl M sindre samebror corlan peppep Mondania Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Så spørs det om vi klarer å overvinne alle de forskjellige søkene til resten av storm.no's brukere fra hele Norge. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Kan si at jeg søkte etter Bouvetøya på storm... Og så stiller jeg gjerne opp som den lokale bygdetullingen Endret 10. august 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 I have clicked! gleder meg til Tv-2 dama bare sier "ja, og vi beveger oss sørover til Bouvetøya hvor et lavtrykk vil dominere værutsiktene de neste dagene". Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Er det bare meg eller var det et innlegg om en quote fra wikipedia som ble fjernet? Uansett, sitat fra wikipedia: Dyrelivet domineres av antarktisk pelssel, sydlig sjøelefant, ringpingvin og gulltoppingvin, samt en liten nerdekoloni. Tolv fuglarter hekker på øya. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Er det bare meg eller var det et innlegg om en quote fra wikipedia som ble fjernet? Hehe! Det var meg, trykkte slett i steden for å redigere, trøtt nå... (var min egen post) Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Mine innlegg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Lurer på hvordan tabloidavisene kommer til å ta det om vi virkelig får til dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ekspedisjonen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Haha, gøy, dette vil jeg være med på Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Skjer ikke noe når jeg trykker på "bouvetøya moh 576", har jeg stemt bare jeg trykker der? Synes det var litt rart at jeg ikke får noe beskjed om at jeg har stemt eller noe? Hadde likt å sett en liste eller noe som oppdaters real time, skal vel ikke se bort i fra at tv2 fikser litt på resulatene vis den vinner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå