Mr.Karlsen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hadde lagd min variant av 60 Minutes eller skrevet et godt intervju. Kunne tjent godt på det, hadde muligens fått min egen Wikipedia side også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vel, Hitler var en interessant mann, så jeg skulle nok bedt om autografen og prøvd å ikke oppføre meg alt for fanboi-ish, og så ville jeg spurt ham om hvordan man skriver gode og overbevisende taler, samt spurt ham ut om ting og tang. En time er i grunn alt for lite. Jeg kunne tenkt meg et døgn med mannen. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det mest hensiktsmessige hadde jo vært å spørre om han hadde noen forslag til hva vi kunne gjøre med muslimene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når det gjelder muslimer så var han vist interesert i dem... Synes jeg leste det i en eller annen artikkel. men hei, kan hende jeg tar feil. hm. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg ville ha invitert Hitler på jødebrød som jeg så i en butikk for lenge siden Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Ich liebe dich Hitler. CHEIZE !!! DO BIST EIN IDIOT!!! HÆÆHHÆ Han har ikke gjort meg noe. Endret 16. februar 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hadde bedt han om å Essen meine ScheißE Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg ville ha invitert Hitler på jødebrød som jeg så i en butikk for lenge siden Är det samma sak som Judesåpa? Lenke til kommentar
Kiseijuu Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Spurt om hans tanker rundt meningen med livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå