-Just-Me- Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Pratet med han Gjerne bedt han gi meg en innføring i hans bilde av en perfekt verden. Hadde vel egentlig tatt det litt sånn bananas og snakket om det som falt meg inn. Evt. det han vill snakke om håper du er god i tysk da Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 *snip* håper du er god i tysk da Det er snakk om hva du vill gjort om du fikk en time til rådighet med en fyr som tok selvmord for evigheter siden og du henger deg opp i at vi ikka snakker samme språk`? You can't be shnerious :!: Lenke til kommentar
Tullebukkeline Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ville nok raka vekk barten hans og gitt han en skotupp i stumpen. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hadde bedt han bygge et basseng istedefor dusj slik at det skulle gå fortere. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) *gjør som Dexter* Endret 13. februar 2010 av atriC Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hadde vel spilt litt Modern Warfare 2 med han for å se om kp/d-ratioen hans er like god i spill som i virkeligheten. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hadde vel spilt litt Modern Warfare 2 med han for å se om kp/d-ratioen hans er like god i spill som i virkeligheten. Haha:) Dagens Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ser vi bort fra Jesus så er Hitler kanskje den personen som har hatt størst "betydning" for dagens vestlige samfunn. Så dette blir da nesten som en time med Jesus Hadde ihvertfall utnyttet timen til det fulle. På forhånd ville jeg satt meg ned og laget noen godt gjennomtenkte spørsmål og satset på at han ville gitt noen gode svar. Men om hans mentale tilstand = brukt amfetamin litt for lenge så tviler jeg på at det hadde blitt noe givende møte. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hva ville du gjort med Hitler, om du var i alenerom og visste hva han hadde gjort? Jeg ville spurt hvorfor han gikk etter jødene, og ikke muslimene, da det ville hjulpet oss mye mer i dagens situasjon. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg hadde dratt frem en cd-spiller og spillt "Fairytale" i kontinuerlig loop og sett hvor lang tid det tok før han knakk sammen. :!: Det låter bra. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Hadde visst han alle tulle Hitler filmene på youtube. Feks.. Endret 14. februar 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hadde spørt han om hva ordet "arisk" egentlig betyr.. og deretter se alle de som trodde at arisk besto av blåøyener og blondthår få en facepalm. Alt for mange der ute som ikke aner hvor ordet eller hva ordet betyr. haha Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Gitt han god gammeldags juling. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Spurt om stylingtips om hvordan han fikk sleiken til å ligge så bra. samt foreslått en mer interessant stil på barten. jeg tenker han har sett mer mektig ut med en stor bart og ikke den flisa under nesa (no offence til dere med hitlerbart) Endret 14. februar 2010 av weebl Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg hadde bindt han til en stol, stilt meg foran han og sagt "JÜDEN" til han og pekt på meg selv i 1 time. Kanskje sett en blodåre sprekke? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ser vi bort fra Jesus så er Hitler kanskje den personen som har hatt størst "betydning" for dagens vestlige samfunn. Så dette blir da nesten som en time med Jesus Bullshit. Megabullshit. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Han har jo faktisk ett poeng. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Synes du Rybaks sine sanger er verre enn å drepe 6 millioner jøder? JA. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Synes du Rybaks sine sanger er verre enn å drepe 6 millioner jøder? JA. mye mye verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå