Gå til innhold

En time med Hitler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han mente jo ikke at han var bedre, han mente at den ariske rase var bedre, og den skulle dyrkes frem, selv har han jo motbildet på alt han dyrket, med brunt hår og brune øyne.

Uten hitler hadde vi ikke fått demonstrasjonen av atombomber, og konflikten som var mellom russland og usa allerede før krigen kunne ha sluppet løs i en faktisk atomkrig, vi var kun en hårsbredde unna total utslettelse en stund, og selv om det krevde et offer på rundt 30 millioner mennesker for å innse det, så var det tross alt noen milliarder som overlevde, og hver eneste en kunne muligens ha død ut om atomkrigen hadde blitt en realitet.

For min del skulle jeg nok ha diskutert nåtiden med han, hørt hans syn på hvordan verden faktisk ble, og dagens idealer. Samt skaffet autografen som tidligere nevnt. Jeg tror han hadde mange spennende synspunkter.

dessverre så her jeg i den tro at atombomben eksisterer pga 2VK, så jeg vet ikke med deg :)

Lenke til kommentar

Godt mulig at andre verdenskrig akselererte utviklingen av atombomben, men tanken på en slik bombe ble sådd allerede før første verdenskrig, og videre forskning på området kom frem i 30-årene, grunnlaget for å lage bomben var allerede lagt før andre verdenskrig. Hadde ikke verdenskrigen startet hadde nok ikke prosessen gått like fort, og det er godt mulig at dagens teknologi hadde vært flere år forsinket hadde det ikke vært for krigen.

Lenke til kommentar
Jeg hadde dratt frem en cd-spiller og spillt "Fairytale" i kontinuerlig loop og sett hvor lang tid det tok før han knakk sammen.

Hvis du i tillegg putter "Hi, I'm Johnatan from Spotify..." mellom hver sang så blir torturen komplett :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...