Gå til innhold

En time med Hitler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det slik at folk som vokser opp i dag går rundt og er sinte på Hitler?

Bare de fra midtøsten siden de hadde sluppet å bli massakrert hvis det ikke var for at Hitler drev jødene ut av europa. Jeg personlig synes det er helt fint at russerne ikke kom til norge istedenfor Tyskland.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at Hitler er noe forbilde akkuratt, men vi lærte jo mye under krigen. Noen slag på han hadde det nok uansett blitt, men hadde nok spurt noen av spørsmålene over og.

Edit: (No offence til de som faktisk har Hitler som forbilde.)

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Han mente jo ikke at han var bedre, han mente at den ariske rase var bedre, og den skulle dyrkes frem, selv har han jo motbildet på alt han dyrket, med brunt hår og brune øyne.

Uten hitler hadde vi ikke fått demonstrasjonen av atombomber, og konflikten som var mellom russland og usa allerede før krigen kunne ha sluppet løs i en faktisk atomkrig, vi var kun en hårsbredde unna total utslettelse en stund, og selv om det krevde et offer på rundt 30 millioner mennesker for å innse det, så var det tross alt noen milliarder som overlevde, og hver eneste en kunne muligens ha død ut om atomkrigen hadde blitt en realitet.

For min del skulle jeg nok ha diskutert nåtiden med han, hørt hans syn på hvordan verden faktisk ble, og dagens idealer. Samt skaffet autografen som tidligere nevnt. Jeg tror han hadde mange spennende synspunkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...