vista223 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei, Lurer på om det er mulig å få en Rib/Gummibåt 11-13 fot til noe rundt 20-25t. som er brukelig. Har sett på Nidelv Porch 3900 GTI men den ville vist ikke pappa at jeg skulle ha av en rar grunn? Han sa den var for liten får å ha dekk å det ble bare tull?! ikke vet jeg. Så da tenkte jeg er Rib kunne være noe. Har lett en god stund å vil ikke ha noe gammelt som er så å si 'ubrukelig'. -Martin' Lenke til kommentar
skilbert Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 kan være enig faren din sitt synspunkt i at det kan bli veldig trangt med en så liten båt med dekk.. jeg kan personlig anbefale "Grand golden line G380", utrolig bra båt. kjempe morsom å kjøre, og veldig god i sjøen. Kansje litt dyr, men den er verdt det uten tvil.. http://www.grandboats.com/ Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Takk, fant en fin båt her. Vet du hvor fort en Grand Golden Line G340 De Luxe (12 fot) vil gå med 30 hester? takk. Lenke til kommentar
skilbert Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 kommer ann på om motor er 4-takter eller 2-takter, men rundt 30 - 32 knop.. Med opptimal propell og trim på motor osv kan den gjøre så mye som 35 knop, men da må du legge litt penger i det altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå