stonhans Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 henger meg på denne tråden En kompis av meg fra småland i sverige møtte en ung dame over Yahoo Games hvor de ofte spilte billijard sammen. Dette utviklet seg til forhold over msn, og senere dro han til Washington, USA, for å besøke henne. De ble gift, fikk et barn sammen og flyttet tilbake til sverige. Etter 4. år ble de dessverre skilt, og hun flyttet tilbake igjen. Så alt er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gah_* Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 jeg hadde virkelig satt pris på, om dere tok deres tid til å lese disse siste postene mine. foreldrene mine sier at de er dødssikre på at det er en mann. og værsåsnill ikke skriv flere "du er heldig som har en sex-kjæreste på msn" da blir jeg bare lei meg egentlig. angående den doktor fyren, så tok jeg nok feil. dette er nok bare en vanlig doktor i amerika.. jeg var ganske stresset i går kveld. jeg våknet i dag med akkurat den samme følelsen som jeg hadde i går. jeg er redd. kjempe redd. det virker ikke som om det blir bedre. likevell stikker en dårlig samvittighet under huden min. jeg tenker.. "hva om det er en jente?" jeg vurderer derfor å skrive til henne, og å si at jeg ikke kan snakke med henne mer før hun har fått seg webcamera fordi at jeg vet ikke hvem hun er osv. eller skal jeg si han men pedofiler skal man jo ikke ta kontakt med i det hele tatt. jeg balangserer mellom redsell og dårlig samvittighet. dette ødelegger meg invendig. jeg vil vekk fra han. både mentalt og i virkeligheten. selvrespekten er nede på bunn, nettopp på grunn av dette. jeg orker nesten ikke å se meg selv i speilet lenger på grunn av det som har skjedd. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Wel nå er det vel egentlig du som har den beste forutsetningen for å avgjøre om hun er den hun sier hun er eller ikke.. Men ting å ta med i vurderingen; Hvor mange bilder har du sett av vedkommende? Hvor ofte laster vedkommende opp nye bilder av seg selv? Har hun IRL venner på deviant? På hvilken tid av døgnet er hun aktiv der/på msn? Har du exif sjekka bildene? Har hun bilder av seg selv eller med venner også? Hva slags bilder? Er de tatt med mobilcam, vanlig cam, webcam, venners cam? Hvor lenge har hun hatt profilen der? Har hun profil på noen som helst andre nettsteder? Snakker hun noensinne om hairextensions, makeup og andre typiske "jenteting"? Forteller hun spesifikk hva hun har bedrevet dagen med? Forteller hun om familien sin? Er hun alltid i samme gode humør eller har hun dårlige dager også? Hva slags pc har hun? Er det noe annet som tilsier at hun faktisk har utovertiss bortsett fra at du ikke har sett henne på cam? Etc! Endret 12. august 2009 av Danko Lenke til kommentar
Gjest Guest_gah_* Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Wel nå er det vel egentlig du som har den beste forutsetningen for å avgjøre om hun er den hun sier hun er eller ikke.. Men ting å ta med i vurderingen; Hvor mange bilder har du sett av vedkommende? Hvor ofte laster vedkommende opp nye bilder av seg selv? Har hun IRL venner på deviant? På hvilken tid av døgnet er hun aktiv der/på msn? Har du exif sjekka bildene? Har hun bilder av seg selv eller med venner også? Hva slags bilder? Er de tatt med mobilcam, vanlig cam, webcam, venners cam? Hvor lenge har hun hatt profilen der? Har hun profil på noen som helst andre nettsteder? Snakker hun noensinne om hairextensions, makeup og andre typiske "jenteting"? Forteller hun spesifikk hva hun har bedrevet dagen med? Forteller hun om familien sin? Er hun alltid i samme gode humør eller har hun dårlige dager også? Hva slags pc har hun? Er det noe annet som tilsier at hun faktisk har utovertiss bortsett fra at du ikke har sett henne på cam? Etc! nei da dette trengs ikke jeg ringte henne!!! hun hørtes kjempesøt ut ^.^ og det var en jentestemme i andre enden og jeg skjønte alt som hun sa ^^ håper bare at internettforholdet vårt kommer til å vare, og at hun ikke blir mer interessert i andre gutter D: og ja.. som dere nevnte lenger bak i tråden. det hadde vært kjempefint om dere kunne få en pengerulling i gang xDDD hehe Lenke til kommentar
Gjest Guest_anon_* Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det var bra at hun hadde fitte da. Ei jeg kjenner fant en kjæreste så langt vekke fra Norge du kommer og han har besøkt henne to ganger og de skal gifte seg. Du kan jo spør foreldrene dine om dere kan dra til USA neste sommer da. USA er et fantastisk land med herlige mennesker. Hvis dere tenker på å flytte sammen noen gang, flytt til USA! Dere kan jo skaffe dere skype med webcam, da er det jo ganske ekte. Hvis du er veldig rik, kan du jo kjøpe hologram til deg selv og hun. Hvor i USA bor hun? Lenke til kommentar
Danko Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 nei da dette trengs ikke jeg ringte henne!!! hun hørtes kjempesøt ut ^.^ og det var en jentestemme i andre enden Rawrr. Da får vi bare krysse fingrene og håpe det ikke var en med sånn stemmeforvrengergreie som man får kjøpt på Clash Ohlson og lignende. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 nei da dette trengs ikke jeg ringte henne!!! hun hørtes kjempesøt ut ^.^ og det var en jentestemme i andre enden Rawrr. Da får vi bare krysse fingrene og håpe det ikke var en med sånn stemmeforvrengergreie som man får kjøpt på Clash Ohlson og lignende. Ikke ødelegg gleden, nå. La trådstarter være glad og fornøyd mens han kan! Lenke til kommentar
Gjest Guest_gah_* Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvor i USA bor hun? hun bor i louisiana det eneste som er så dumt, er at i og med at skolen begynner igjen, og vi har lekser, så får vi ikke så mye tid til hverandre Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg må spørre, hva snakka dere om på telefonen a? (nå er jeg blitt nysgjerrig assa ) Lenke til kommentar
Gjest Guest_gah_* Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg må spørre, hva snakka dere om på telefonen a? (nå er jeg blitt nysgjerrig assa ) tja.. det koster jo i grunn jævlig mye penger å ringe helt til amerika. så vi sa nesten bare hei, og hade xD hun spurte om jeg trodde henne nå på at hun ikke var pedofil da, og det sa jeg jo så klart ja til ^^ jeg må si at det er litt merkelig å snakke med en amerikaner IRL, og ikke høre dem fra en eller annen film på tven hun virket kjempesøt da ^-^ Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Snakker om berg-og-dal-bane-tråd... bra det endte godt til slutt da Mpt det opprinnelige spørsmålet, ikke tro at dette kommer til å bli noe særiøst innen kort tid. Nettkjærester er jo greit nok, det betyr ikke stort. Husk å ha øynene åpne for jenter irl også. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Anbefaler skype, Gah. kan ringe og ha videosamtaler gratis;)Og da blir nok ikke foreldrenes irritasjon over dyre tlf regninger noe problem heller! Have fun! Har søskenbarn i washington state, er uttrolig stress med den timeforskjellen. kan snakke med hun rundt klokken 16.00 på hverdager før hun drar på skolen xD Lenke til kommentar
Gjest Guest_gah_* Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 i kveld slo hun opp gitt : ((((((( følelsene tar knekken på meg.. da var det tilbake til alle årene som singel. klokken er halv ett på natta, jeg skal opp halv sju, og jeg har enda ikke lagt meg. jeg vet at i morgen på skolen kommer jeg bare til å være enda mer lei meg når jeg ser alle de jentene og guttene som holder hender og sitter på fanget til hverandre ;____; hun sier at vi skal bli sammen en dag, men jeg vet ikke jeg.. hun sier i tilegg at hun har fått seg en annen kjæreste, så det blir litt vanskelig å vite hva jeg skal tro. hvordan kommer jeg meg over dette? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Trøst deg med at du egentlig har vært singel hele tiden, så ingenting har endret seg sånn sett. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Oh no! Samtidig urealistisk at ei søt jente på 16 år skulle leve i sølibat i flere år for din skyld. Du måtte ha vært ved siden av og passet på henne. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gah_* Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Oh no! Samtidig urealistisk at ei søt jente på 16 år skulle leve i sølibat i flere år for din skyld. Du måtte ha vært ved siden av og passet på henne. er ikke så lett det, når man bor i norge vettu det er mye som har skjedd nå.. hun sier at forholdet mellom hun og han fyren, ikke kommer til å vare så lenge.. og at hun vil møte meg nesten sommer uansett. og at vi fortsatt skal holde kontakten på msn osv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 LOL. Finn deg en dame i nærheten, lite sannsynlig at hun vil komme og besøke deg neste sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå