Gjest Guest_gah_* Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) hei tenkte jeg bare skulle høre litt med dere på forumet, om hva jeg burde gjøre ovenfor dette problemet. jeg har helt tilfeldig møtt ei kjempesøt jente på internet. det eneste problemet er at hun er fra amerika. vi har flørtet vilt, og kysset hverandre over msn og slikt. etter mange dager med kontakt med henne, føler jeg at jeg begynner så smått å savne henne jeg begynner å tenke at jeg heller ville vært født og oppvokst i amerika, bare så jeg kunne vært med henne. vi sier at vi skal treffe hverandre en gang neste sommer.. burde ha hun som internett-kjæreste og i tilegg være åpen for andre potensielle kjæreste forhold i hjemlandet? eller, skal jeg bare fokusere helt og fult på henne? folk sier til meg at jeg må være åpen for andre jenter også.. jeg ville bare vite hva dere synes jeg burde gjøre ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 10. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvor lenge har dere "kjent" hverandre og hvor gamle er dere? Og viktigst: Har du vurdert muligheten for at hun har penis? Lenke til kommentar
Gjest Guest_gaah_* Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 vel.. vi har hatt kontakten i ganske mange uker nå. ..jeg er 17 og hun er 16 ja dette har jeg tenkt på en del.. men det har vært så mange ting med henne som ikke tyder på at dette er en ekkel gammel gubbe. for det første, har jeg sett bilde av henne. jeg møtte henne på en ganske så tenårings-aktig nettside som heter deviantart. hun har skrevet dikt og har mange venner der som hun snakker mye med. også skriver hun veldig tenårings aktig når jeg snakker med henne. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vet om en del norske som har blitt gift på denne måten. Men det er klart at et slikt begynnende forhold må bestå av mye savn og frustrasjoner. Man kan for eksempel ikke vite hva kjæresten holder på med i USA mens man selv bor her. Og senere, hvor skal paret bo? Høres ikke så lett ut å velge mellom USA og Norge. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kjenner flere som har hatt/har langdistansefohold. Går som regel ikke bra, men det kan jo gå bra. Men for all del, ikke ha et seriøst forhold med ei du ikke har møtt. Spesielt ikke fra andre siden av Antlanteren, det er et stykke unna. Du kan fort gå glipp av andre potensielle damer her hjemme også. Ha henne som internett kjæreste, men i real life er du singel, og ta det som det kommer hvis dere møtes en gang. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Første du må gjøre er å skaffe deg webcamera og få hun til å skaffe seg et webcamera så du vet at hun ikke har pikk. Så fortsetter du å snakke med henne og ser hvordan det utvikler seg. Utvikler det seg så stikker du ned til henne neste sommer. Og når dere då blir så utrolig in løøv at dere ikke tror at dere hadde orket et liv uten hverandre så stikker selvfølgelig du ned til Amerika. Amerika ftw! Og når dere har fått dere barn og lever som en lykkelig familie så sender du en haug med amerikansk stæsj ned til meg og takker meg for alle de fantastiske rådene mine Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Dropp hu, det der går ingen verdens veier. Du er singel, og klar for action her i Norge! Endret 9. august 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Du burde ikke binde deg til ei jente på andre siden av atlanteren når du ikke har møtt henne før. Spesielt når dere er så unge, så er det ikke sikkert at du føler det samme for henne noen mnd frem i tid. Så mitt råd vil være å fortsette å ha det morro med denne jenta, og ta det videre. Men ikke bind deg til henne før du evt har møtt henne. Ikke lukk øynene dine for alle de andre flotte jentene, for en du kun har snakket med over nett og bare sett noen bilder av. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gaah_* Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Du burde ikke binde deg til ei jente på andre siden av atlanteren når du ikke har møtt henne før. Spesielt når dere er så unge, så er det ikke sikkert at du føler det samme for henne noen mnd frem i tid. Så mitt råd vil være å fortsette å ha det morro med denne jenta, og ta det videre. Men ikke bind deg til henne før du evt har møtt henne. Ikke lukk øynene dine for alle de andre flotte jentene, for en du kun har snakket med over nett og bare sett noen bilder av. ja.. jeg tror at det er dette jeg skal gjøre. men jeg skal ha hun som internettkjæreste og så er jeg singel utenfor pcen min xD ..nå har jeg nettopp sett gjennom filmer med personer som snakker sørstatlig aksang, og jeg SKJØNTE hva de sa så redselen for å ikke i det hele tatt skjønne hva hun sier, har gått vekk litt. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kjør på, nyt så lenge det varer! Ha henne kun som msn-kjæreste så ikke nettby-kjæresten din blir sjalu. Det er kanskje tvilsomt om dere noensinne kommer til å møtes IRL alikevel..? Dog kjenner jeg folk som er endt opp som gift med folk på andre siden av det store blå havet etter å ha vært msn-kjærester en stund først. ;o Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kjære trådstarter! Dette var søtt, da Du er jo så ung... det er dere jo begge... Og dette virker egentlig veldig uskyldig. Dere kjenner jo bare hverandre over nettet, men jeg vet det blir feil å si "ikke legg for mye i det" - for følelser er følelser... og jeg vet nøyaktig hvordan det kan være! Selv har jeg hatt et avstandsforhold. Vi bodde hver for oss, men brukte opp halve lønningene bare på å reise til hverandre... eller det var aller mest hun som reiste til meg, og flybilletter fra nord i landet til sør i landet er ikke alltid så billig. Men det gikk med ungdomsbilletter da. Vi var sammen i 3 år, bodde sammen i ett av disse årene også. Hun flyttet ned hit, selv om ingen av oss kunne tenke oss å flytte... men før eller siden måtte det jo skje, for det ble for tungt å bo på hver sin kant av landet. Det var da det først skar seg. Så vi passer nok bedre som venner, selv om en del av følelsene fremdeles er der. Vi elsker ikke hverandre lengre, og det vil ikke bli oss igjen. Men vi har fremdeles god kontakt, selv om vi kuttet ut hverandre totalt i et halvt års tid etter det ble slutt. Nå er vi gode venner - og det er nok best slik. Bare for å dele min erfaring når det gjelder dette... Lykke til til dere begge! Det kan jo hende det er noe å satse på, men da må dere jo først treffes! Før den tid, ikke la det ta all din energi - det finnes mange fisker i havet! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kjære trådstarter! Dette var søtt, da Du er jo så ung... det er dere jo begge... Og dette virker egentlig veldig uskyldig. Dere kjenner jo bare hverandre over nettet, men jeg vet det blir feil å si "ikke legg for mye i det" - for følelser er følelser... og jeg vet nøyaktig hvordan det kan være! Selv har jeg hatt et avstandsforhold. Vi bodde hver for oss, men brukte opp halve lønningene bare på å reise til hverandre... eller det var aller mest hun som reiste til meg, og flybilletter fra nord i landet til sør i landet er ikke alltid så billig. Men det gikk med ungdomsbilletter da. Vi var sammen i 3 år, bodde sammen i ett av disse årene også. Hun flyttet ned hit, selv om ingen av oss kunne tenke oss å flytte... men før eller siden måtte det jo skje, for det ble for tungt å bo på hver sin kant av landet. Det var da det først skar seg. Så vi passer nok bedre som venner, selv om en del av følelsene fremdeles er der. Vi elsker ikke hverandre lengre, og det vil ikke bli oss igjen. Men vi har fremdeles god kontakt, selv om vi kuttet ut hverandre totalt i et halvt års tid etter det ble slutt. Nå er vi gode venner - og det er nok best slik. Bare for å dele min erfaring når det gjelder dette... Lykke til til dere begge! Det kan jo hende det er noe å satse på, men da må dere jo først treffes! Før den tid, ikke la det ta all din energi - det finnes mange fisker i havet! jaa.. avstandsforhold er noe dritt >_< hun snakker om at hun håper hun kan flytte hit til norge en gang. og det håper jeg virkelig hun kommer til å gjøre, fordi jeg begynner å savne henne mer og mer. vi møtes jo bare på kvelden. dette er fordi at mesteparten av dagen i norge, er det natt i amerika. jeg har begynt å mase på foreldrene mine om vi kan dra til amerika, men det blir kanskje til at vi kan dra neste sommer. jeg vet ikke hvordan jeg kan takle å vente så lenge? og hva om det ikke blir noe av? men jeg skal prøve på det du sa.. å ikke la det ta all min energi. men det begynner å bli vanskeligere og vanskeligere. hun sier at hun savner meg veldig mye også. vi driver å forestiller oss at vi er hos hverandre. ..og en ting til som jeg ikke har nevnt, er at hun har sagt at hun har rotet med mange andre gutter også. hun er dødspen, så det er ikke vanskelig å skjønne. men nå blir jeg bare ekstra redd for at hun kommer til å drive på med andre. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gah_* Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 oops.. sorry, jeg glemte å kalle meg "gah" i posten over. jaja.. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Å binde seg til ei pen amerikansk jente på 16 år, og bruke mye energi på det høres ikke så lurt ut. Hun ønsker nok å være ung hun også. Var du derimot litt eldre og hun var ei amerikansk dame på 25 år med gjennomsnittlig utseende, ville jeg nok sagt annerledes. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Du må i det minste få sett henne på cam før du gjør noe mer ut av det. Som det er blitt nevnt før vet du aldri om hun kan ha kuk og ikke bare det, men jeg tenker at bildene du har av henne er vel gjerne i perfekt vinkel med sexy blikk, kanskje litt trutemunn og alt det, alle jenter kan jo se kjempe deilig ut på bilde så det er greit å få sett henne i real time. (Selv om utsene ikke er alt så klart) Med det sakt, må jeg si at jeg skjønner utrolig godt at du er blitt forelsket det er jo ofte ikke all verdens som skal til over ”the internets” og spesielt når du har en skjønn jente som skriver kjempe søtt ; "hiiii sweety how r u? wish u were her with me i luv u so much! xoxo<33" elns. kjempe koselig ha noen som virkelig bryr seg vis du har hatt en ræva dag. Men virkeligheten må innses, det er nok liten kjangs for at dere kommer til å treffes. En person kan jo også virke helt annerledes over internett (spesielt gjemt bak internett dialekten) så det kan jo bli utrolig rart. Husker en venn av meg hadde en venninne han drev og tekstet med og snakket med på msn som han ble kjent med over internett. De snakket om alt mulig og skrev "ville" meldinger til hverandre om hvor mye de ville pule og alt det jatjajat. Tingen var at hun "bare" bodde sånn 6 timer med tog herfra hvor vi bor, Og ett par dager etter at de hadde blitt enig om å treffes så ble de enige om å slå opp. Vi var også 100% på at det var ei jente men det var vel bare for mye nerver for begge. Kan tenke deg hvor skummelt det må være, og når du i tilegg skal treffe ei i Amerika, det kunne nok blitt mye å takle for mange. Var kanskje litt negativ her, men det er i vertfall mitt syn på det hele. Du får ha lykke til da, det ordner seg nok på en eller annen måte Endret 11. august 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Danko Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 hun er dødspen Du må i det minste få sett henne på cam før du gjør noe mer ut av det. Som det er blitt nevnt før vet du aldri om hun kan ha kuk og ikke bare det, Hvor mange bilder har du egentlig sett av henne? Og har du sjekket vennene hennes på deviantart? at hun har IRL venner og ikke bare deviantvenner? ;o vi driver å forestiller oss at vi er hos hverandre cyber ftw \o/ Kanskje vi burde sette igang en kronerulling og fått satt trådstarter på første fly over atlantern? eventuelt til påfyll av kontantkortet så han kan ringe henne? ;D Lenke til kommentar
Gjest Guest_gah_* Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 tusen takk for alle svar hele dette "forholdet" har tatt en kjempe ekkel vending. hun har begynt med masse sex prat. dette skremmer meg, nettopp også fordi at hun ikke vil gi ut tlf nummer, eller som jeg har skjekka, har facebook. hun sier også at hun ikke har webcam, men at hun skal skaffe seg det D: jeg hadde en stor diskusjon og nesten krangel med foreldrene mine om henne, og de har fått meg til å innse at dette likesågodt kan være en ekkel pedofil mann. jeg vet ikke hvordan jeg skal bli sikker på hvem hun er.. foreldrene mine sier at jeg burde ditche henne.. men da er det jo godt mulig at jeg knuser hjertet på en potensiell jentekjæreste!! hjelp værsåsnill jeg begynner å bli kjempe redd! Lenke til kommentar
Gjest Gjest4321 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvis du føler at dette går for langt for deg og du føler deg redd da bør du slå opp. Så lenge du er så usikker bør du strengt kun ta hensyn til deg selv, jenta kan tross alt vise seg å være falsk. Drit i hennes følelser hun kommer seg over det og det gjør du også. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gah_* Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hvis du føler at dette går for langt for deg og du føler deg redd da bør du slå opp. Så lenge du er så usikker bør du strengt kun ta hensyn til deg selv, jenta kan tross alt vise seg å være falsk. Drit i hennes følelser hun kommer seg over det og det gjør du også. jeg er KJEMPEredd.. jeg har gravd litt i whitepages.com, og har funnet ut at hun har en jobb.. hvor hun er en doktor som heter ## navn fjernet av ilpostino ##, og er 63 år gammel?!?! dette begynner begynner å lukte jævlig av pedofili. jeg føler meg brukt.. og utnyttet av noen jeg tror er en gammel mann. det er få jenter som begynner med sex prat bare etter å ha kjent personen i noen få uker. men likevell så kjenner jeg usikkerheten.. kan dette bare være en jente allikevell? er det faren hennes sin jobb som står på profilen hennes? ;__; gaah! ## navn fjernet av ilpostino ## Endret 28. september 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Danko Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) heh. Ingen ting er som en sexgal msnkjæreste rawr. Vel, hvor har du fått ## navn fjernet av ilpostino ## fra og i hvilken sammenheng? Og hvordan kom du frem til dette? Hva sjekket du i whitepages? Faren hennes jobb som står på hvilken profil hvor? Hvordan ser bildene av henne ut, er de tatt med webcam eller vanlig cam? har du exif sjekka bildene for å se om du evnt ser når de er tatt? hva slags bilder har hun med seg på? har hun bare nettvenner på deviantart? ## navn fjernet av ilpostino ## Endret 28. september 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå