Glenn Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei! Vurderer flytur til New York, og ser Air France flyr til begge flyplassene fra Paris, Charles De Gaulle. De flyr til John F. Kennedy International Airport, og Newark. Har aldri vært i New York, så lurer på hvilken flyplass som er enklest og ligger minst mulig unna byen? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 De har begge ca. samme avstand til Manhatten og begge krever en overgang for å komme dit med tog/t-bane. Har selv kun reist fra JFK til sentrum og det er en helt grei flyplass. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Ta det som passer best med pris. Begge er helt greie. edit: Greie = funker bra. Vet ikke helt hvordan jeg skal klassifere en flyplass. Endret 9. august 2009 av BooBass Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 *Pirke pirke* Er faktisk bare Kennedy som ligger i New York. Newark ligger i nabostaten New Jersey Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Er faktisk bare Kennedy som ligger i New York. Newark ligger i nabostaten New Jersey Da slapp jeg påpeke det Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvis det er av interesse, så flyr jo Continental direkte Oslo-Newark. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Takk for alle svar! Jeg har bestemt meg, det blir JFK. Hvis det er av interesse, så flyr jo Continental direkte Oslo-Newark. Ja, det vet jeg. Hadde selvfølgelig valgt Continental, men jeg skal treffe en venn i Paris som skal med samme ruten, så da blir det med Air France. Endret 10. august 2009 av Glenn Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Hei! Vurderer flytur til New York, og ser Air France flyr til begge flyplassene fra Paris, Charles De Gaulle. De flyr til John F. Kennedy International Airport, og Newark. Har aldri vært i New York, så lurer på hvilken flyplass som er enklest og ligger minst mulig unna byen? JFK go Endret 17. august 2009 av Thunder1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå