zredna33 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Etter å ha brukt 6 ÅR på å gi ut de 23 første bøkene i serien på Engelsk, skal Viz Media nå ha en One Piece catchup! Akkurat som Naruto mangaen nå nylig.. Det vil bli gitt ut 5 bøker per måned fra Januar 2010 - Juni 2010! 30 bøker på 6 måneder! ENDELIG! Noen kommentarer til det her? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hmm.. kunne kanskje vært gøy å hatt noen i bokform. Personlig leser jeg dem på nett for da for jeg dem fortest Lenke til kommentar
zredna33 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Personlig har jeg vol 1-45 på Norsk, og det er MYE bedre å ha dem i hylla enn å bare lese på nettet.... Jeg leser hver uke på Onemanga.com, men det er best å bare kjøpe dem når de kommer i bokform... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Lese de på norsk tror jeg ikke jeg hadde greid^^ Lenke til kommentar
zredna33 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Helt sant... Det er best å lese på nettet, og det er ganske dårlig oversatt.... Men det er fortsatt bedre en ingenting... Historia er jo den samme.... Og bilda.... Og for det meste det som blir sagt... Bare at det er ganske dårlig oversatt..... Hadde 1-53 eksistert på Engelsk da jeg kjøpte dem, hadde jeg selvsagt kjøpt på engelsk... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 ja jeg vet as! å holde en bok i hånda og lese fra papir er jo bare helt jævlig! (low-q) (jpg) bilder fra nettet er det som er bra! gærn as! - proffoversatt til morsmålet mitt < en feit fyr i kjelleren sin som gjetter seg til hva som blir sakt, fjerner det de sier og skriver inn ny engelsk dialog i alle snakkeboblene Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 det er MYE bedre å ha dem i hylla enn å bare lese på nettet Det er kult å stjele^^ Helt sant... Det er best å lese på nettet Oh! now I see! makes sense! burde ha lest gjenom alt før jeg svarte i sta=) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg er bedre enn alt og alle, så kul er jeg. Endret 15. august 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå