Gå til innhold

Quick'n Brite

Anbefalte innlegg

Eh...Alle som har sett TV-shop vet hva jeg snakker om...

Spørsmålet er om det funker?

Vel, jeg gjorde et www forumsøk, og fikk opp både svært gode, og ikke fullt så gode erfaringer. Det man ikke vet er om agentene selv har vært inne og svart :roll:

Så er det noen som har prøvd det, eller kanskje mer riktig "noen" i familien? :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Den virker ikke like bra som på TV. Der er møkka bare "fersk" og arrangert. Om den vil gjøre nytten for deg kommer helt an på bruken. Det finnes bedre og sprekere produkter som virker mye bedre. Men noe mirakel middel er det definitivt ikke.

Det med glassvaskinga er der du blir lurt mest. Der må du nok fram med svampen til slutt. Støv vasker den fint av :lol:

Lenke til kommentar

Er han kjekkasen i reklamen med på kjøpet? mmmmm....

altså, bare så det er sagt. Produkter fra TV-shop har aldri fungert og det kommer aldri! til å fungere heller. Det er en enkel regel å leve med.

"Super-tilbudene" der bør man styre unna som en gal finne med øks..

ALLE jeg vet som har kjøpt noe fra TV-shop har fått noe drit.

f.eks Fishing lures, fisken ville jo heller telle alger enn å bite på juggelet

Elektro trening sak med fancy navn, kontrollboksen hadde en iq på minus 24 og man måtte bruke mange kilo med anal-lube for å få kontakt med huden

Pappa kjøpe noe kuttegreier for frukt og grønnsaker, med "tysk kvalitetsstål". Særlig effektiv mot tomat når bladet er flere millimeter tjukt og står VINKELRETT på tomaten. (tomatjuice anyone?)

Har en del flere også, men nå må jeg pleie formen på senga litt hehe.. :)

og den der sparkesykkelen er jo bare for komisk... jeg ler!

Lenke til kommentar
Den virker ikke like bra som på TV. Der er møkka bare "fersk" og arrangert. Om den vil gjøre nytten for deg kommer helt an på bruken. Det finnes bedre og sprekere produkter som virker mye bedre. Men noe mirakel middel er det definitivt ikke.

Det med glassvaskinga er der du blir lurt mest. Der må du nok fram med svampen til slutt. Støv vasker den fint av :lol:

Er selvfølgelig klar over arrangert møkk opplegget. Men det gjelder jo for reklame på vanlige vaskemidler også.

Men har du prøvd stoffet, eller tro du bare det er ræva?

Men uansett har vi jo det gamle gode da ;) Jeg vasket taket her om dagen. Først med vanlig ajax. Joda, det ble jo rent da, men malingen var jo fortsatt litt "gul" så jeg skulle egentlig male etterpå. Men jeg fant ut at jeg først skulle prøve klor. Så jeg blandet 1 liter kloring og 1 liter vann... Kjørte det på, og du syke tid for et resultat :o Taket ble som nymalt! Anbefales!

PS, ikke søl det på teppet eller klær - det blir flekker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Ja har prøvd det. Var en som hadde kjøpte så skulle vi prøve det. Skuff og bortkasta penger. Kunne kjøpt en minnebrikke for det isteden for den dritten der.

Og at du får flekker fra klor ja men du kan ¤#%"% få hull i klær og tepper hvis den er litt dårlig blandet ut. Sølte ren klor på klærna jeg. Hull tvers igjennom :cry:

Lenke til kommentar

Og at du får flekker fra klor ja men du kan ¤#%"% få hull i klær og tepper hvis den er litt dårlig blandet ut. Sølte ren klor på klærna jeg. Hull tvers igjennom  :cry:

Merkelig. Lå det lenge på da? Jeg fucka bare et par svarte sokker... Sølte stoffet på gulvet, og gikk i det. :roll: Dermed ble det et svært interessant mønster under de... men ingen hull altså.

Lenke til kommentar

Arctic: Det funker meget bra, har brukt Quick'n Brite en stund nå, men du må lese bruksanviningen og følge den.

Å vaske skjermen og tv'en + vinduene er den helt suveren. Har testet den på terasse bordene også med et meget bra resultat.

Min mor brukte Quick'n Brite på møblene og hun er kjempe glad i det stoffet :yes:

Lenke til kommentar
Arctic: Det funker meget bra, har brukt Quick'n Brite en stund nå, men du må lese bruksanviningen og følge den.

Å vaske skjermen og tv'en + vinduene er den helt suveren. Har testet den på terasse bordene også med et meget bra resultat.

Min mor brukte Quick'n Brite på møblene og hun er kjempe glad i det stoffet :yes:

Heheh..han jobber da garantert i TV-Shop! hehe :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...