HaaviOS Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hei Jeg har tenkt å kjøpe ett longboard fra USA og lurer derfor på om jeg må betalle toll for det? Eventuelt hvor mye jeg må betale, når brette koster ca 1100kr. Edit- Jeg har nå funnet ut toll osv. men jeg lurer på om det er noen av dere som har kjøpt longbaord fra usa, og vet sånn ca hvor mye det koster i frak Endret 12. august 2009 av HaaviOS Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Mva på 25% iallefall, usikker på om det er egne tollbestemmelser for leketøy. Sjekk tollvesenets sine hjemmesider Lenke til kommentar
HaaviOS Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg var klar over Mva men enten er jeg blind eller så har ikke tollvesenet skrevet noe om det på nettsiden Jeg finner bare toll regler for klær osv. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 hvis jeg tenker riktig nå så er vel longboard enten en type rullebrett eller surfebrett. uansett hvilken av disse så vil iallefall jeg betrakte dette som sportsutstyr. hvis du dua går på tollvesenets importkalkulator og velger sportsutstyr så får du frem resultatet. ser ut til å være tollfritt Lenke til kommentar
HaaviOS Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå