MatsAndreassen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Heisann! Vet ikke helt om dette er lov (tror det er) eller riktig sted å poste (tror også det er) Noen som har lyst på å recruit a friend med meg? Har en konto som jeg kan recruite med (jeg recruiter deg) og hadde vært fint om du har en main eller noe som kan booste i Instancer, eller en venn eller to som ofrer frivillig litt tid på deg ingame og irl. Litt om meg; Er gutt/mann/teit Er 18 år Er bergenser Spiller wow (orly?) Vil helts ha minst 2 fra 1-60 og tar gjerne og quester fra 60-80 med deg etter vi er ferdig =) Har mikrofon så vi kan snakke sammen under levelingen! Mvh Mats (funnet en nå, takk til alle som leste her osv.. ) Endret 14. august 2009 av Martyr Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvordan fungerer RAFe? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvis du stikker innom WoW EU så finner du svaret nokså raskt, eller bare ta et søk her på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...mp;highlite=raf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Lagt deg til på MSN nå så får vi vel bare se om du har en partner eller ei Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Har ingen enda nei =) Men har godtatt alle som har lagt meg til (tror det er 2, I could be wrong) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå