erikstein Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Har fått en liten ripe akkurat der coren til min p4 ligger på denne ribba. Jeg tenkte "skit au" og bare monterte den på igjen. Når jeg tok på den, så kunne jeg såvidt kjenne den med neglen...har en max temp på ca 20grader over kabinett temp med denne kjøleren og en 80mm papst vifte på 37db. Kan denne ripen i seg selv lage mye forskjell på temperaturer? eller er det bare å glemme den? Hvis den allikavel må planslipes...hva slags type slipepapir burde jeg da bruke? Fra hvilken type (groveste) til fineste? Håper på et par seriøse svar ihvertfall :razz: Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 ja jeg vil nok tro at det har sin skyld, men er ikke sikker.. når du skal planslipe så bruk 400, 800, 1200 og 2000, noe mer over 2000 er det nok ikke noe vits i.. du bør bruke såkalt våtslipe-papir for å få best finish... Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 tror jeg hadde glemt den jeg, event smurtgnidd inn artic silver II som beskrevet på AS sine sider. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Da tror jeg at jeg lar det ligge for øyeblikket...kanskje prøve å skaffe noe sandpapir greier...hvis det ikke da er noen som mener at jeg burde gjøre det veldig mye :razz: For jeg er helt ærlig ikke sikker. Lenke til kommentar
extreme Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Det du kan gjøre er å dynke ribben i artic silver 2. Så tørker du den av med en klut som ikke lo'er.. da vil alle sprekkene på den være fylt med artic silver, og ripa har ingenting å si da... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Den kjøleribba har jeg lyst på :razz: Bare i AMD versjon! Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 FET kjøler, pakket den opp for en halv timr siden... Ganske så heftig.. må bare lodde rheostat'n på en ledningstump, så blir den vel montert.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå