gustav Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Spørsmålet fremgår av topic. Dessuten, er det mulig å slette de - for meg - ubrukelige bokmerkene som følger med som standard i Opera? Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er bare å merke av de medfølgende bokmerkene og trykk DEL så forsvinner de. For å importere IE favoritter går du på File->Import->IE favorites Lenke til kommentar
gustav Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 OK. Takk Men er det mulig å slette mappene også, for jeg har et helt annet system for dette. Det var egentlig det jeg mente først, men jeg var litt lite konkret. Jeg importerte favorittene fra IE, men de vises ikke i bookmarks. Mens jeg er igang, hvordan setter jeg hjemmesiden (Hardware.no selvfølgelig) Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det er bare å merke mappene du vil slette og gjøre på samme måte: DEL Når det gjelder hvor de importerte bokmerkene havner så blir de lagt i en mappe som heter "Internet Explorer Favorites" eller noe sånt - husker ikke helt... Du kan deretter bare dra disse bokmerkene ut av denne mappen og så slette den. Lenke til kommentar
dale Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hehe, hørt om "preferences"? Finner menyen under "file". Der kan du gjøre mye. Blandt annet å skifte startside. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Takk skal dere ha gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå