C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Tar meg visse friheter med bildestørrelsen her også, grunnet bildets format. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Likte dette bedre enn "smokin hawt". Litt mer action i himmelen, og kul effekt i vannet der dampen er. Hvor lang lukkertid hadde du her? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 800 på 8, om jeg ikke husker horribelt feil. Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Du kunne kanskje med hell tatt med mer i nedre del av bildet. Det er litt hardt beskåret. Ellers et flott bilde. Lenke til kommentar
AndRightlySo Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Fine farger og interessant motiv. Ønsker meg mer røyk. Kunne dessuten tenkt meg å ikke sett slutten av rørledningen. Er antagelig ikke der rørledningen virkelig slutter, men det ser slik ut. Den røde pinnen midt i bildet er litt irriterende hvis man flisespikker. Bokehen ødelegger dessverre hele bildet, den ser for j..... ut! Nei vent - det var fingermerker på skjermen min. Sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå