vikingkylling Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har kommet til den båten og det store monstret som prøver å trekke den ned i vannet. De første tentaklene er ikke noe problem, da det bare er å dose de ned med motorsagen. Problemet er at jeg skyter øyet til den greia, hopper inn i munnen og aner ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg skyter de blå tentaklene og ser munnen (?) åpne seg, og logisk nok må jeg nok kaste en granat ned der. Problemet er at det er utrolig vanskelig å sikte, og selv om en granat treffer er det ikke nok. Etter en stund blir jeg kastet ut igjen og dør, og jeg må gjøre hele greia på nytt. Er det meningen det skal være så vanskelig, eller er det noe jeg overser? Takk for tips. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Det er måten du skal gjere det på ja. Skyte auget, gå inn i kjeften, skyte tentaklene og kaste granat i halsen der inne. Du får trene litt på granatkasting då. Med den blå linja som indireker landingsplass er det ganske greit, men det er meiningen at eit spel skal være utfordrande. Hugsar ikkje kor mange gonger du må kaste granat nedi der, meiner det var 4-6 når me spelte Coop Insane. Endret 9. august 2009 av Zeph Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Det var det jeg var redd for... *sukk* Det går greit å kaste granater til vanlig, men den munnen beveger seg hele tiden og gjør det veldig vanskelig å sikte. I tillegg har jeg kun fire granater (kan ikke ha flere), så da sliter jeg jo litt om jeg må treffer fire til seks ganger... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Du må ut av kjeften av og til, då får du nye granater. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Takker, får prøve å slite meg gjennom denne biten. Slet ganske mye når jeg stod på det kjøretøyet i begynnelsen, men det gikk da også til slutt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Den delen brukte jeg og en venn lang tid på når vi spilte co-op. Men til slutt gikk det. Bare å prøve igjen og igjen. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Var ganske pes på insane ja.. Men årnær seg alltid til slutt! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg spiller på normal. Det er ikke at det er vanskelig å overleve som er problemet. Problemet er å treffe med granatene. Selvsagt kan jeg prøve igjen og igjen og igjen, men etter en stund begynner jeg å gå lei hele spillet om jeg ikke kommer videre og dropper det. I Mercenaries 1 satt jeg i fem timer i strekk med det siste oppdraget før jeg gav opp og brukte God Mode, men det er første og siste gang jeg gidder streve så lenge for å fullføre et spill. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ikke gi opp. Det blir bedre. Jeg skjønner godt frustrasjonen. Hadde et lignende øyeblikk på enern. La spillet fra meg og plukka det ikke opp før svogeren min kom og vi spilte gjennom lokal co-op. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hadde ikkje spesielt problemer med å ta monsteret, men Ramm i GeoW var veldig tøff heilt til eg fant ut korleis det måtte gjerast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 gow 2 er ett spill man kan sitte veldig fast i, i allefall på insane.. da når man skal kjøre inn i hulen på toppen av fjellet så er det en glitch som gjør at en reaver sitter fast eller noe og ikke synes. du må bare skyte vilt inne i hulen for å drepe den og komme deg videre. om du skal spille på insane kan jeg love deg at du vil sitte fast noen ganger, men achievementen er verdt det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Insane? Jeg spiller nok på Normal. Blir neppe å gå gjennom det to gangr, selv om det er bra. Achivements er ganske uinteressant i grunnen. Endret 11. august 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 fant svare på youtube. husker ikke linken på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå