Gå til innhold

Sliter en del på Gears of War 2

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet til den båten og det store monstret som prøver å trekke den ned i vannet. De første tentaklene er ikke noe problem, da det bare er å dose de ned med motorsagen. Problemet er at jeg skyter øyet til den greia, hopper inn i munnen og aner ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg skyter de blå tentaklene og ser munnen (?) åpne seg, og logisk nok må jeg nok kaste en granat ned der. Problemet er at det er utrolig vanskelig å sikte, og selv om en granat treffer er det ikke nok. Etter en stund blir jeg kastet ut igjen og dør, og jeg må gjøre hele greia på nytt. Er det meningen det skal være så vanskelig, eller er det noe jeg overser? Takk for tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er måten du skal gjere det på ja. Skyte auget, gå inn i kjeften, skyte tentaklene og kaste granat i halsen der inne. Du får trene litt på granatkasting då. Med den blå linja som indireker landingsplass er det ganske greit, men det er meiningen at eit spel skal være utfordrande. ;)

Hugsar ikkje kor mange gonger du må kaste granat nedi der, meiner det var 4-6 når me spelte Coop Insane.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg spiller på normal. Det er ikke at det er vanskelig å overleve som er problemet. Problemet er å treffe med granatene. Selvsagt kan jeg prøve igjen og igjen og igjen, men etter en stund begynner jeg å gå lei hele spillet om jeg ikke kommer videre og dropper det. I Mercenaries 1 satt jeg i fem timer i strekk med det siste oppdraget før jeg gav opp og brukte God Mode, men det er første og siste gang jeg gidder streve så lenge for å fullføre et spill. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

gow 2 er ett spill man kan sitte veldig fast i, i allefall på insane.. da når man skal kjøre inn i hulen på toppen av fjellet så er det en glitch som gjør at en reaver sitter fast eller noe og ikke synes. du må bare skyte vilt inne i hulen for å drepe den og komme deg videre.

om du skal spille på insane kan jeg love deg at du vil sitte fast noen ganger, men achievementen er verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...