Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billigere med billappen om man har mopedlappen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste du kanskje sparer på er kjøretimer... lærer deg trafikken ved å ha moped :) Men 7k for å ta førerkortet..? Her er det minstepris på 25k...

Minste pris 25 k? HALLO? da jeg kjørte opp brukte jeg 16000 kr på å få sertifikatet til bil. klasse B. og jeg hadde ikke noe sertifikat fra før av. så minste pros 25k var drøy

Lenke til kommentar
bruker vel 14-16k her også. men da har du ikke så alt for mange kjøretimene i pakka. må du ha en del kjøretimer blir det fort dyrt, men at du minst må bruke 25k må vel være den dyreste prisen du kan finne hos en kjøreskole her i norge tror jeg :dontgetit:

jeg hadde 6 kjøretimer med 500 kr pr time

Lenke til kommentar
bruker vel 14-16k her også. men da har du ikke så alt for mange kjøretimene i pakka. må du ha en del kjøretimer blir det fort dyrt, men at du minst må bruke 25k må vel være den dyreste prisen du kan finne hos en kjøreskole her i norge tror jeg :dontgetit:

 

Da bor ikke du i Stavanger... de regner ca. 20-25k om du er flink og klarer alt som du skal.

 

Jeg quoter en artikkel fra stavanger aftenblad en liten stund tilbake: Gotfred Arild er lærer ved Hognestad og Arild Trafikkskole i Stavanger. Han bekrefter at gjennomsnittseleven hans bruker mellom 30.000 og 40.000 kroner på å ta førerkort.

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Det er galskap synes jeg:O

 

dra til bodø å tar den. da tar du den glatt på under 20k. er 5 forskjellige kjøreskoler i bodø. så velg og vrak :)

 

kan jo nevne noen da.

 

kjøreskolesenteret(de er størst på alt innen kjøretøy. de har storbil også jeg kjørte opp hos kjøreskole senteret)

kolstad(dyreste som er i bodø)

bodø trafikkskole(billigste 420 kr pr time)

barkhald og pedrsen

 

det er en til men husker ikke navnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...