Gjest Guest_gutten_* Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei. Nå har jeg og dama endelig funnet ut at det er på tide å kjøpe en strapon. Vi har lekt mye med anal-leker tidligere. Det vi nå trenger hjelp til er å finne en god strapon til henne. Den bør ha en innvendig dildo så hun får noe ut av det selv også. Er det noen som har tips til noen gode alternativer? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Her er kondomeriets strap-on-utvalg, du kan se om du finner noe der. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Takk for linken, men jeg finner ingen med innvendig dildo også der. Bare de "vanlige" utover. Prøver å tenke litt på at dama skal få noe ut av det også hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kanskje denne kan være interessant? (med feste til for henne da). Har ikke erfaring med den selv, men så andre som linket til den på et annet forum. Vet ikke hvor viktig det er at det er norske butikker, men håper den linken kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei, På Flirt i Møllergata i Oslo har de masse forskjellige strapon både med og uten innvendig analplugg. De har visst mye mer i butikken enn på nettsiden, så jeg anbefaler deg å dra dit. De har sykt utvalg. Stine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg