Gå til innhold

Canal + på Altibox

Anbefalte innlegg

Hei :)

Vurderer å bestille Canal + pakken mtp. at Premier League starter nå snart. Så var inne og så på priser for denne pakken, da jeg så denne lå på hele 3000 kr. Men så at det sto at ved flere enn en dekoder måtte man betale 50 kr ekstra i måneden. Noen som hvet hvorfor man må dette? Tenkte også på at ved å bestille Canal + ved egen parabol og dekoder koster jo dette det samme. Burde det ikke være litt billigere å bestille denne pakken mtp. at man ikke får kanalene som Nrk, Tv2 TV Norge, Discovery osv. Siden man har disse fra før?

Håper alle forstod hva jeg mente og håper på raske svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

Vurderer å bestille Canal + pakken mtp. at Premier League starter nå snart. Så var inne og så på priser for denne pakken, da jeg så denne lå på hele 3000 kr. Men så at det sto at ved flere enn en dekoder måtte man betale 50 kr ekstra i måneden. Noen som hvet hvorfor man må dette? Tenkte også på at ved å bestille Canal + ved egen parabol og dekoder koster jo dette det samme. Burde det ikke være litt billigere å bestille denne pakken mtp. at man ikke får kanalene som Nrk, Tv2 TV Norge, Discovery osv. Siden man har disse fra før?

Håper alle forstod hva jeg mente og håper på raske svar :)

Vet ikke om det var parabol du lurte på først og fremst men på

parabol følger automatisk Norgespakken(grunnpakken) med i alle abbonement inkl. et CANAL+ abbonement.

Lenke til kommentar
Ok, da var jo det greit :p

Men noen som vet om de 50 kronene er hver måned eller om det er en engangavgift?

De 50 kronene er hver mnd. Hvis du binder deg for 12 mnd, Hvis du ikke binder deg betaler du 100kr pr mnd.

Altibox:Dersom du har flere enn en dekoder betaler du kr 50,- ekstra pr måned. Bindingstid er 12 måneder, og etter endt bindingstid øker prisen for flere enn en dekoder fra kr 50,- til kr 100,- pr måned. Det er kun ved kampanje eller Multiroom at det eksisterer 12 md binding.

Canal + har endret betingelser for bestilling av deres produkter med tanke på antall dekodere, det er forskjellig pris om man totalt har èn eller 2-4 dekodere. Følgende priser tilbys:

A)Kampanje-priser første 12 mnd med inntil 4 dekodere;

Canal + Total 299,- inkl mva

Canal + Sport: 279,- inkl mva

Canal + Film: 249,- inkl mva

Kampanjen forutsetter 12 mnd binding.

B) Canal + flere enn en dekoder veiledende priser;

Standard/ Liste-priser med inntil 4 dekodere

Canal+ Total :349,- inkl mva

Canal + Sport : 329,- inkl mva

Canal + Film : 299,- inkl mva

Prisene over kommer i tillegg til prisen på canal+ på dekoder nr1 som koster 249 kroner pr mnd.

Regnestykket for canalplus blir:Canal + Total på dekoder nr 1 249 pr mnd

Canal + Total på dekoder nr2-4 blir 299 pr. mnd med 12mnd bindningstid eller 349 uten bindingstid.

Håper du forstår hva jeg mener og at dette er til hjelp.

Endret av vaaland
Lenke til kommentar

Håper jeg skjønte dette, altså vi har to dekordere, og da må vi betale 299 kr i måneden vis jeg binder meg for 12 måneder? :)

Edit:

Ser at hos min leverandør står det at det koster 2988 kr i året, er dette et slags tilbud de kjører vis man binder seg til ett år?

Og er dette inkludert det tillegget på 50 kr?

Endret av Bister
Lenke til kommentar
Håper jeg skjønte dette, altså vi har to dekordere, og da må vi betale 299 kr i måneden vis jeg binder meg for 12 måneder? :)

Edit:

Ser at hos min leverandør står det at det koster 2988 kr i året, er dette et slags tilbud de kjører vis man binder seg til ett år?

Og er dette inkludert det tillegget på 50 kr?

Ja du betaler 299 for å ha canalplus på dekoder nr2. Dette inkludert det tillegget på 50 kr. Med binding. Ellers blir prisen 349 uten binding med 2mnd oppsigelse tid.

Men i tillegg så må du betale for canal+ på dekoder nr 1. Den prisen er på 249 kr. Så pris forskjellen på å ha en eller to dekoder er stor.

Prisen på 2988 kr i året for canal+ gjelder for en dekoder.249 kr X 12 mnd.=2988

Hvis du kun har en dekoder betaler du kun 2988 pr år. 249 kroner pr. mnd.

Så hvis du har to eller flere dekoder hjemme så koster det første året med bindingstid kroner 6576.

Så oppsummert:

valg 1.Canalplus med 2 elller flere dekoder kr 6576 det første året. 548 kroner pr mnd med 12 mnd bindingstid.

valg.2.canalplus med en dekoder kr 2988 pr år. 249 kr pr. mnd. Uten bindingstid med to mnd oppsigelse tid.

Så for ditt vedkomme så må du betale 548 kroner med 12 mnd bindingstid pr. mnd for canalplus.6576 for et år.

Altibox tilbyr ikke canalplus sport HD. :cool:

Endret av vaaland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...