Gå til innhold

Tips til godt headsett

Anbefalte innlegg

Hei.

Ville bare høre om det var noen som hadde noen forslag til denne type headsett som har veldig god lyd, god mic, helst slik mini jack så det går i lydkort og bør så klart være komfortable så godt det lar seg gjøre.

Skal brukes hovedsaklig til gaming så lyden og kvalitet på lyd og mic bør være gode.

Headsett jeg tenker på er denne typen uten bøyle over huet: https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=min_price

Maks pris er 500kr, men bare sleng ut forslag selv om de koster mer, men setter 500kr sånn i tilfelle(egentlig ingen øvrig grense, men pga diverse ting så blir det en slags grense).

Kanskje også litt høye krav men lov å håpe.

Si ifra om det er noe mangel full info, ikke helt kjent med hva som kreves av info her i denne delen av forumet(sikkert gått glipp av en regel post om det er tilfelle).

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg ville gått for Sennheiser PC 151 eller PC 30. Om du har muligheten ville jeg klart valgt PC 350 selv om det er dobbelt så dyrt ;)

Om du skal bruke headsetet over lang tid ville jeg ikke hatt den typen som går bag nakken, de gnager på øra siden det er det eneste stedet de holdes oppe. Men det varierer nok fra person til person.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Vel jeg finner det merkelig nok behagelig med de som går bak huet.

Funker de som går over huet også men vil ikke ha det og no way jose at jeg betaler 1000kr+ for headsett.:p

Og jeg er sånn passe kjent med bak nakken bøyle headsett så er ikke det det skal stå på, veit hva jeg kjøper.

Men tror jeg fant noe jeg kunne kjøpe som funker.

Takk for tips.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...