tozer Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg bruker X-Chat som er med RedHat9 nå, og synes den blir for u oversiktlig osv. lurte på om det finnes noe som er bedre? Jeg likte veldig godt NN script for windos MIRC, er det noe som ligner på det i linux? Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Da må du nesten fortelle hva nnscript gjør. Det eneste jeg forbinder med nnscript er fjortiser som har masse farger i quit-messages og som må gjøre alle i en kanal oppmerksom på når de er away, samt hva de gjør til en hver tid Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tror KSirc er ganske oversiktlig. Lenke til kommentar
herregud Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 du kan kjøre mirc med script om du bruker wine. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 en ting jeg har lurt på veldig lenge, hvordan starter jeg wine? feks. jeg skal starte et program, feks mirc. det ligger i /mnt/hda/mirc/mirc.exe hva gjør jeg? har RedHat 9 installert. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 på hvilken måte blir xchat uoversiktlig ? imo er xchat en bedre irc klient enn mirc , men smaken er som baken. du finner script til xchat på www.xchat.org hvis du leter litt Lenke til kommentar
naken Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 mIRC er den beste klienten til Windows (UTEN scripts, dere som bruker scripts fortjener å dø). Irssi er totalt overlegen til Linux (i kombinasjon med screen). www.irssi.org KSirc er forresten noe forbanna møkk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg kan også gå god for irssi irssi er heeeerlig Ligger også noen små addons/script på siden dems der du kan få irssi til å gjøre utrolig mye rart Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 enig med naken, gå for irssi Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Har kjørt meg fast med og bruke BitchX jeg, Xchat har en rar tendens med og føkke opp ØÆÅ o.l. det ser bra ut hos meg, men hos andre er tegnene helt møkk. Men med Anti-alias og verdana fonten er Xchat fenomenal, setter man på transparent bakgrunn og tint er det helt toppers. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 mIRC er den beste klienten til Windows (UTEN scripts, dere som bruker scripts fortjener å dø).Irssi er totalt overlegen til Linux (i kombinasjon med screen). www.irssi.org KSirc er forresten noe forbanna møkk Jeg brukte mIRC til windows før , men nå har jeg gått over til xchat der også. Jeg mente at det var en dårlig klient sammenlignet med xchat. xchat finnes til windows også vet du :wink: Lenke til kommentar
arkaine Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg bruker litt forskjellig egentlig, både epic4 med hienoa scriptet (brukte axur før) og irssi. Lenke til kommentar
ism Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg må inrømme at jeg ikke bruker IRC så ofte, men du kan jo ta en titt på Kvirc. Lenke til kommentar
jakz57 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 irssi er genilat, men xchat er ryddig og oversiktlig. minner mye på mIRC Lenke til kommentar
whoi Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har aldri hatt helt sansen for xchat, men irssi er en irc klient jeg er veldig godt fornøyd med. Irssi og screen er en veldig god kombinasjon. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg bruker X-Chat og irssi, jeg liker begge på hver sin måte... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg bruker bare xchat, men surfer84 vil ha meg over på irssi... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 en ting jeg har lurt på veldig lenge, hvordan starter jeg wine?feks. jeg skal starte et program, feks mirc. det ligger i /mnt/hda/mirc/mirc.exe hva gjør jeg? har RedHat 9 installert. RH9 + Wine = &%¤#¤ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå