Natrich Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hei, først, denne skal kanskje postes i antivirus sekjsonen, men siden det angår Vista så velger jeg å legge inn tråden her i Windows delen. Now, down to the business. Jeg hjelper en venn med å innstallere Antivirus (Norman) nå har det seg slik at på Norman sine sider får jeg bare opp valgene: x32 Version x64 Version Det jeg lurer på da er om vil det fungere med x64 eller x32 versjonen på et x86 system? OS: Vista Home Premium. Vil systemet bli ustabilt eller kan det fungere fjell? Natrich Endret 9. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Hvorfor ikke ta 32? Godt spørsmål, men vil det fungere bra på et x86 system eller spiller det ingen rolle? Natrich Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 la meg si det slik. 32 bit fungerer på 32 bit's system, men ikke vet jeg md 64x. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Og bare så det er klart, x86-windows og 32bits windows er akkurat det samme. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Og bare så det er klart, x86-windows og 32bits windows er akkurat det samme. Takk 32-bit blir det natrulige valget? Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Da har jeg innstallert Norton x32 på maskinen hennes. PC-en lever enda. Takk for rask hjelp alle sammen Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå