Vegard91 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg har problemer med min CPI Oliver 2003 mod. Det var en vanlig kveld der jeg skulle kjøre innom bensinstasjonen for å fylle bensin. Etter jeg hadde fylt bensin la jeg merke til at scootern gikk veldig rart.. Den holdt på å slå seg av hver gang jeg stoppa opp, og den sleit veldig med å kjøre i oppoverbakker. Virka liksom som om den ikke ville gire opp.. - Jeg fylte den bensinen jeg fyller til vanlig, så veit ikke om det faktisk er bensinen som er problemet. Som sagt ovenfor så virker det som om den ikke vil gire opp. Det som skjer når jeg prøver å kjøre opp små oppoverbakker og lignende er at den rett og slett slår seg av. - Når jeg prøver å starte den lager den bare en stygg "knirkelyd" - Den girer ikke opp (?) - Den lager en stygg lyd, som om den er hes når den kjører. Grunnen til at jeg lager en tråd her er at jeg ble fortalt at det kom til å koste ~1500kr++ for å få den reparert, å det har jeg rett og slett ikke råa til. Setter stor pris på om noen i det heletatt svarer. Takk EDIT: Ble fortalt at hvis det hadde vært sylindern(?) så hadde jeg ikke klart å bruke kicken? Det fikk jeg til nå nettop.. Men den lager fortsatt den stygge knirkelyden når jeg prøver å få den igang.. Endret 10. august 2009 av Vegard91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå