Engvik Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Dette er en serie med tre blomster som inngår i et veggpryd posjekt jeg har. Skulle gjerne hatt kommentarer til bildene Det er gjort en god del arbeid med komp i etterkant. SH konverteringa er gjort i CS3 Rammene inngår i serien og skal være med etter utskrift også Endret 9. august 2009 av Engvik Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Normalt sett blir vi grinete når folk tar med rammer, men her har du gyldig grunn. Selve bildene synes jeg virker greie, og jeg tror de vil kle en vegg. Selve rammene er også passe diskre, men det virker som om de ikke er av samme nyanse av grå; det kan virke forstyrrende. Tom Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 9. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Normalt sett blir vi grinete når folk tar med rammer, men her har du gyldig grunn. Selve bildene synes jeg virker greie, og jeg tror de vil kle en vegg. Selve rammene er også passe diskre, men det virker som om de ikke er av samme nyanse av grå; det kan virke forstyrrende. Tom Takker Rammer kan jo provosere de verste grinebiterne, men i disse tre bilder er de nok en del av komp. Alle rammene har nyansen av ett eller flere element i bildet! Så det er nok lagt en god del arbeid bak de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå