square Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Heisann, jeg har en 125 ktm som jeg må trille igjennom byen. Men er dette lov? selvfølgelig skal jeg ikke sitte på den eller ha den gåendes. Burde vel egentlig ikke være noe problem? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det burde ikke være noe problem i det hele tatt. Den blir jo ikke kjørt, så ser ikke problemet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Antar det er på fortau og liknande, utanfor trafikken, du skal trille den. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Pingle! Du må jo kjøre den da, så blir det litt spenning i hverdagen, tenk deg det adrenalinrushet! Lenke til kommentar
square Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Pingle! Du må jo kjøre den da, så blir det litt spenning i hverdagen, tenk deg det adrenalinrushet! Hehe, jeg kjører den jo utafor byen. Men i og med at byen er tungt kontrollert på grunn av mye slåsskamper og ran i det siste tar jeg ikke sjansen. politi stasjonen ligger også rett ved siden av der jeg skal trille! Men selvfølgelig bruker man jo motorveien når jeg skal til grustaket. EDIT: 4 kompiser av meg har også allerede blitt tatt uten lappen og med trimma moped når de har kjørt i byen den siste uken. Takket være fotball-pøbler og andre fulle folk. Endret 9. august 2009 av square Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå