Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Husker ikke scooter`s navn?


square

Anbefalte innlegg

Heisann, nå skal jeg begynne og kjøre scooter til skolen. Men da må jeg jo ha en og, så jeg var her på Coop Obs i Slitu her om dagen. Som ligger i Østfold. Idet jeg gikk inn til byggevare-butikken så jeg dama mi, sto rett foran meg til en pris på 10 tusen kroner. Kjærlighet ved første blikk, jeg sa til pappa: Denne SKAL jeg kjøpe. Han sa ok og at jeg skulle få den hvis jeg la inn litt penger. Og det skal jeg, men alt jeg gjorde var og beundre den, sitte litt på den. Og spørre mannen om han kunne gjemme den bort så jeg fikk den(nei selvfølgelig). Men jeg så ikke navnet! Så lurer på om noen her har vært der og sett den? evt vet navnet? Har googla litt og sett på hjemmesidene men finner ikke noe : (. Noen som kan hjelpe?

 

TAKKER!

 

EDIT: Det er vel ikke umulig og kjøpe den uten lappen? Er 14 år og pappa kommer til og være med.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mann trenger ikke lappen for å kjøpe mopp.

 

Hvilket årstall lever du i? Hvis man er 30 år + så kan man kjøre uten og ta lappen. Men jeg er 14.

Selvfølgelig trenger man ikke lappen for å kjøre en mopp, men mopeder derimot...

Endret av Mondania
Lenke til kommentar
selvfølgelig må du ha lappen for å kjøre moped! Det har ikke noe å si om du er 16 eller 30...

 

Jo, haha. Les reglene, for en stund tilbake kunne man bare sette seg på mopeden når man fylte 16. ( over 25 år siden )

Noen som tilsvarer at de som er 30 eller eldre kan kjøre moped uten og ta lappen, men de som er under 30 må ta den.

 

Tror det var 30. er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
mann trenger ikke lappen for å kjøpe mopp.

 

Hvilket årstall lever du i? Hvis man er 30 år + så kan man kjøre uten og ta lappen. Men jeg er 14.

 

Det er stor forskjell på å kjøpe en moped og kjøre en moped! Og tror de som ble født for sirka 37 år sia kunne sette seg rett på mopeden uten å ta noen lapp.

Lenke til kommentar
"selvfølgelig må du ha lappen for å kjøre moped! Det har ikke noe å si om du er 16 eller 30... "

--------------------------------------------------------------------

Les innlegget hans 1gang til er du snill...

 

Man trenger ikke lappen for å kjøPe moped,kun for å kjøRe...

Veit det, innlegget mitt var ikke retta mot han...

Lenke til kommentar
er noe china skit IKKE KJØP DEN!!

 

men er ikke noe problem å kjøpe ny moped når du ikke har lappen. kjøpte meg helt ny moped får litt under en uke siden og jeg er 15år. litt høyere prisklasse en den du ser på :p 3 ganger så dyr, hehe

 

jau, men nå kjøpte vel du moped og? jeg skal kjøpe scooter. Scooter er endel billigere enn moped. Jeg så foresten også på en moped. Yamaha tzr til 30 tusen. Men fant ut at jeg likte scooter bedre! Mye lettere og kødde rundt med osv! : )

Lenke til kommentar

jeg kjøpte moped ja (se signatur)

 

får mopeder til 10 000kr og men det er og noe kina skit. skal du ha scooter kjøp en skikkelig. yamaha aerox koster vell 24-25 000kr ny. har du ikke råd så kjøper du brukt. en brukt scooter av kjent merke varer 100 ganger lenger en kina scooter som er helt ny.

 

Mye lettere og kødde rundt med osv!

har du prøvd å kjøre supermotard? mye mer lekent en både scooter og racing. racing er det kjedeligste når det kommer til moped syns jeg. kan ikke nærme deg grus en gang med tanke på frykt får å ødelegge de stein dyre kåpene. scooter er og dårlig til grus osv. jeg har hatt scooter så vet hvordan det er.

Endret av Markelure
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...