Cuneax Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hehe, klar over det Cuneax, men det er ikke det samme å gå på kino i ni-ti-tiden på morran. Selv koser jeg meg best på kveldstid, gjerne med en kompis i nabosetet. Pressevisninger i Trondheim er som regel i 11-tiden og seinere. Helt kurant, med andre ord. PS: District 9 er en fantastisk film! Lenke til kommentar
Carne Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Dette lukter som en typisk overbudsjettert, CGI voldtatt hollywood -farse som prøver for hardt. Denne filmen hadde et budsjett på 30 millioner dollar og hadde ingenging med Hollywood å gjøre. Endret 11. september 2009 av Carne Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Den er altfor god til å være fra hollywood. Og den er deff. ikke voldtatt av CGI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da er jeg kommet hjem etter å ha sett denne filmen. Jeg mener det var en meget god film som absolutt fortjener en plass i hylla. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Da er jeg kommet hjem etter å ha sett denne filmen. Jeg mener det var en meget god film som absolutt fortjener en plass i hylla. Dette var faktisk lukten jeg fikk første gang av denne filmen... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Fikk nettopp vite fra den lokale kinoen at det kun er 8 filmruller i hele landet og de vet ikke når de får kloa i en. Lurer på hva filmbransjen tenker med, dette vil garantert føre til mye piratkopiering. Endret 12. september 2009 av Svedge Lenke til kommentar
Carne Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kan tenkte meg det er fordi filmen fikk så og si neste ingen markedsføring her i Norge. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ett lite spørsmål til dere som har sett filmen, det var noen som ikke er helt klart for meg. Var det bio-massen eller det fysiske angrepet som fikk Wikus sitt dna til å mutere? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Da var filmen sett... og jeg er egentlig ganske målløs! Kan i alle fall si at den gikk rett hjem hos meg og madammen! Som cun sier; fantastisk film! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ett lite spørsmål til dere som har sett filmen, det var noen som ikke er helt klart for meg. Var det bio-massen eller det fysiske angrepet som fikk Wikus sitt dna til å mutere? Hvordan tror du Christopher kunne gjette at Wikus hadde væsken? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ett lite spørsmål til dere som har sett filmen, det var noen som ikke er helt klart for meg. Var det bio-massen eller det fysiske angrepet som fikk Wikus sitt dna til å mutere? Hvordan tror du Christopher kunne gjette at Wikus hadde væsken? Uhm.... hæ? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Mulig jeg burde slutte å poste så sent, men det jeg skrev er likevel ganske foståelig hvis du legger godviljen til. Det går ganske klart frem at det var væsken, eller bio-massen som du kaller det, som skapte muteringen. Både ved at Christopher funderer over at det kun er én ting som kunne gjort noe slikt, og deretter spør Wikus hvor væsken er, og fordi det til stadighet står 'xx hours after expsure' osv. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Greit. Jeg bare trodde angrepet hadde noe med det å gjøre også. Men ser at det ikke er tilfelle. Endret 13. september 2009 av Write Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jepp. Jævlig bra film. Ganske markelig da men. Blanding av "mockumentar" og "vanlig". Men det funka bra. Hittil den nest beste 2009 filmen jeg har sett (Watchmen er #1). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ett lite spørsmål til dere som har sett filmen, det var noen som ikke er helt klart for meg. Var det bio-massen eller det fysiske angrepet som fikk Wikus sitt dna til å mutere? Bio-massen. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 fantastisk filmopplevelse. beste sci-fi på dritlenge. avatar next Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Så den i går. Flott film! annerledes, men absolutt verdt å ha i hylla. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Er til vanlig ikke noen stor sci-fi fan, men denne filmen likte jeg. Apartheidreferansane og relevansen til hvordan andre innvandrere blir behandlet i verden i dag, var strålende. Helten i filmen, som var en god smule karaktersvak, var også en snedig vri Endret 16. september 2009 av Bakke Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er til vanlig ikke noen stor sci-fi fan, men denne filmen likte jeg. Apartheidreferansane og relevansen til hvordan andre innvandrere blir behandlet i verden i dag, var strålende. Helten i filmen, som var en god smule karaktersvak, var også en snedig vri Kvakk! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Meget interessant og annerledes film, i mine øyne en slags Cloverfield, bare gjort "riktig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå