synne91 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) ... Endret 14. januar 2010 av synne91 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei får du skrudd på dataen? hvis du kan det så prøv og kjør veiledningen som er linket i signaturen min (PS: posten er feil plass ) Lenke til kommentar
synne91 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Hei får du skrudd på dataen? hvis du kan det så prøv og kjør veiledningen som er linket i signaturen min (PS: posten er feil plass ) åj, sorry=/ kanskje noen kan flytte den eller noe sånt? Får ikke skrudd den på.... Den piper;) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 når du trykker på start knappen så trykker du på en knapp som heter F8 mange ganger til det kommer opp en skjerm der det står sikkerhets modus. velg sikkerhets modus med nettverk og se om du kommer inn. hvis du gjør det så kjører du guiden Lenke til kommentar
synne91 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) når du trykker på start knappen så trykker du på en knapp som heter F8 mange ganger til det kommer opp en skjerm der det står sikkerhets modus.velg sikkerhets modus med nettverk og se om du kommer inn. hvis du gjør det så kjører du guiden Ok, jeg kan jo prøve på det. Takk for hjelp:) Hvet du forresten om andre kan se filene mine? Endret 9. august 2009 av synne91 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 hvis det er noen på andre siden som hacker dataen din så kan de det ja. også hvis viruset er programer til og gjøre sånt men det er ikke farlig hvis dataen din er skrudd av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå