JGNotla Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hallo! har lett etter den ''perfekte'' multimedia telefonen i et par måner nå. lurte først på Lg arena, men den fikk bare negative komentarer, hengte seg opp og hadde dårlig batteri, men den er jo billigst!!! så kom samsung med telefonen jet. den var spennede, hadde noen pluss og noen minus.et pluss var jo selvfølgelig skjermen! En dag fikk jeg øynene opp for iphone. jeg fant ut at den faktisk ikke var sååå dyr allikevel. minusene er jo dårlig kamera og at den er litt stor i bukselumma, men med rask nettleser og haugesvis av programmer så var den allikevel litt aktuell. lurer på hvilke abonement som er bra og velge til telefonene og slikt. Tenkte noe rundt 3000 - max 5000 kr. kom med forslag... ps. trenger IKKE smarttelefon! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) eg kan ikkje uttale meg om dei andre telefonane då eg ikkje har prøvd dei. Samsung tipper eg brukar Symbian? eg ville tenkt meg om to ganger før eg valgte ein symbian touch telefon. Rotete og lite logisk oppbygging av menyane. Eg har for nokre dagar sidan kjøpt Iphone 3GS, og er veldig nøgd med den. Den er ikkje så stor i lomma som du trur. Faktisk ein veldig tynn og grei telefon. Ja kamera er ikkje blant det beste men den har tap to focus som var kult og fungerte faktisk bra. Du tar ikkje konfirmasjonsbilder med den for og sei det sånn men den gjer jobben heilt greit. Dessuten er det noko heilt eiget med iphone den revolusjonerte touch marknaden og det har endå ikkje komme nokon som kan konkurrere med den på samme måten. Grensesnittet er unikt og veldig enkelt og bruke! Du får iphone for 4500kr ca viss du kjøper den med djuice nonstop og betaler avbruddsgebyr... Endret 9. august 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
JGNotla Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 eg kan ikkje uttale meg om dei andre telefonane då eg ikkje har prøvd dei. Samsung tipper eg brukar Symbian? eg ville tenkt meg om to ganger før eg valgte ein symbian touch telefon. Rotete og lite logisk oppbygging av menyane. Eg har for nokre dagar sidan kjøpt Iphone 3GS, og er veldig nøgd med den. Den er ikkje så stor i lomma som du trur. Faktisk ein veldig tynn og grei telefon. Ja kamera er ikkje blant det beste men den har tap to focus som var kult og fungerte faktisk bra. Du tar ikkje konfirmasjonsbilder med den for og sei det sånn men den gjer jobben heilt greit. Dessuten er det noko heilt eiget med iphone den revolusjonerte touch marknaden og det har endå ikkje komme nokon som kan konkurrere med den på samme måten. Grensesnittet er unikt og veldig enkelt og bruke! Du får iphone for 4500kr ca viss du kjøper den med djuice nonstop og betaler avbruddsgebyr... er det noen måter og rekne ut gebyret på?? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 LINKYLINKY versjågo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå