mfb Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Trenger en ny bærbac pc. Det jeg vil ha er skjermkort som iallefall klarer å kjøre day of defeat source, cs source, og world of warcraft på fullt, det er ikke så mye å be om. og minimum 250gb harddisk og minimum 3gb ram. Om det er 15 eller 17 tommer spiller ingen rolle. Noen forslag, eller noen som har fått best i test eller noe der ute? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 ? ingen hjelp å få eller? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Selv lurer jeg på denne, men det ser for godt ut til å være sant, så jeg venter fortsatt på svar fra forumfasiten. Lenke til kommentar
program Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Den PCen koster 3 995,- og det er prisen. Men er litt usikker på kvalitet. Men det er en god PC til prisen å være. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hmmz..hadde vært relativt digg å kjøpe en PC som holdt. Men jeg får ta en råsjans - siden ingen her har erfaringer med denne PC'n. Uansett hvilken PC man kjøper varer den sjelden mer enn et par år uansett. Lenke til kommentar
program Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Det kommer ann på behandlingen hvor mye de tåler. Er den satt sammen dårlig, er ikke det bra. Hardware kan også bli fortere ødelagt. Men hvis det er en Elkjøp-butikk ikke så langt vekk fra der du bor, kan du jo ta en tur å spørre om du kan se på den. Da kan du jo kjenne etter litt hvordan kvaliteten ser ut. Endret 15. august 2009 av program Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg mener at de følger ikke med i utviklingen lenger enn det uansett, og garantien er på 2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå