treningsdagboka-com Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Heisann!! På tide med ny mobil igjen nå... Har sett litt rundt og kommet over Sony Ericsson C905... Hva er deres erfaring med denne? Hvordan er batterikapasiteten og tastene mtp å skrive meldinger? Hvilken mobil kan være en konkurrent til denne? Har HTC Diamond nå, og er dritt lei touchscreen, så har lyst på en med taster, eventuelt taster kombinert med touchscreen. uansett må mobilen være god til å skrive meldinger, da dette brukes aktivt -Erik Lenke til kommentar
treningsdagboka-com Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) ingen som har erfaringer? har sett litt på w995 nå ser ingen store forskjeller på disse mobilene.. er det noen som kan hjelpe meg med dette? vet jo at w-serien er bedre på musikk og c-serien er bedre på bilder... men er det stor forskjell? -Erik Endret 12. august 2009 av treningsdagboka-com Lenke til kommentar
Superhoops Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei. Ta en titt på denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069168&hl= Utover det er hvertfall jeg fornøyd. Kameraet er veldig bra og tastene gode. Batteriet er ikke av det beste,men du sparer en del på å skru av wifi,blåtann osv når det ikke trengs. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kona har SE C905 den bar telefon med bra Kamera... Men den har problemer med sin høytaller, nå er andre gang den er på serive... (under samtalen hører du knirke lyder...) Lenke til kommentar
treningsdagboka-com Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 hmm virker som om valget heller mer og mer mot w995 nå... noen erfaringer med denne? hva med batteri og taster på denne modellen? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har en W995 den er utrolig god på batteri i hvertfall den jeg har, Lader hver 3dag med Normalt bruk, Utrolig gode taster jeg personlig liker de tastene så bra at blir min W995 ødelagt ville jeg kjøpt en ny:P Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er underholdning viktigst gå for W995. Den har sykt bra skjerm, som egner seg meget godt til video, og musikkdelen er i kjent walkman-stil særdeles god. W995 har også bedre taster. Er kamera viktigst går du for C905. Alternativt kan du se på Nokia N86. Lenke til kommentar
ShortyMacG Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kona har SE C905 den bar telefon med bra Kamera...Men den har problemer med sin høytaller, nå er andre gang den er på serive... (under samtalen hører du knirke lyder...) Litt offtopic her nå: Dette er en typisk PBA feil. Dette er en flex, som er veldig dårlig fra fabrikk. Det eneste som hjelper er da å sende den inn. Dette er ikke SW feil som mange forhandlere tror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå