Morgens Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Oppdatering, puta fra Høie koster 398,- og trekk fra Høie fra 150-298,-. Jeg kjøpte to - men kona sa at jeg måtte velge henne eller puta! PS: Kona og en pute er fortsatt i senga... Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Ny oppdatering - etter 1 ukes bruk! Ikke helt optimalt dette, puta er jo stoor - 70 x 100 cm og tykk og god. Er enig med kona at to slike i en seng som er 160 cm bred blir tullete. Men jeg sliter med å få plass selv nå, senga er 200 cm og når det er "stengt" i enden så blir det noe kort for mine 185 cm. Kanskje en god grunn til at dette ikke var helt enkelt å få tak i... Lenke til kommentar
Putami Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Takk for alle innspill. Å lage noe selv kommer ikke på tale... Men 60x80 er ikke stort nok :-) Er helt sikker på at det finnes produsenter der ute, neste gang jeg er på det hotellet skal jeg "demontere" for å finne ut hvem som produserer. Hei hei! Vi er en ungdomsbedrift som heter Putami Ub, og vi selger store hotellputer med egne trekk. Puten er 100*70 cm og er fyllt med polyester. Hvis dere er interesserte kontakt oss på, [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå