kjelligeek Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg trenger kun et program hvor jeg kan spille mpeg filer, det skal helst väre så enkelt som mulig!! Jeg må kunne laste det ned på internett, og det må väre i zip-fil, (har ikke adgang til å laste ned exe-filer! Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Bruker du Windows?? Da er det enkleste å ikke laste den noe program i det hele tatt og bare bruke MediaPlayer. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 kan bare opne avi filer, den vil ikke lese mpeg filer, sikkert for gammel versjon, jeg får heller ikke laste ned ny på Mircosoft sin side! Hjelp!! Kjelli Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 hmmm hvilken windows bruker du. den som følger med både 98 og 2000 skal kunne åpne mpg. HAr du åpnet MediaPlayer og åpnet filen derfra eller har du bare dobbelt-klikka?? Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Bruker win nt, har prövd å gått inn i media player, og den kan kun åpne avi har prövd å velge alle filer, men den kan ikke opne filen!! Hmmm, hjelp Kjelli Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Er det ingen som vet om en plass jeg kan laste ned et prog. som jeg kan spille mpeg-filer med som ikke er en exe fil (kan väre en zip fil :smile:) Kjelli Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Kanskje avspilleren som følger med divx.pakken er hjelp i? Sjekk http://www.divx.com og forsøk å bruke The Playa Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Gå på ein plass som heiter Tucows, og søk der. Der får du tak i mykje rart.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå