FrozenFish Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Når jeg vil legge til filer i en e-post, finner jeg folderen der filene ligger, legger til første fil - og når jeg skal legge til fil nummer 2 må jeg igjen starte på Desktop isjen og bla meg til folderen filene ligger i. Hva må jeg gjøre for at IE åpner sist brukte folder når jeg skal legge til filer? Har vært i settings, uten å se noe der.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kan du ikke i første gangen du merker vedlegg/filer legge inn alle da - med å holde CRTL nede mens du merker de med museklikk. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Kan du ikke i første gangen du merker vedlegg/filer legge inn alle da - med å holde CRTL nede mens du merker de med museklikk. Nei, må legge til én og én fil. Det er det som er litt slitsomt. Dette gikk greit i XP, men ikke i W7. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Virker for meg i Win7 med outlook som klient iallefall. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Virker for meg i Win7 med outlook som klient iallefall. Jeg burde kanskje ha spesifisert at dette gjelder webbaserte eposter, som gmail. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg regnet med det. Til info skjer det samme hos meg ved å benytte telenor online web baserte "vedlegg" java script knapp ved laging av ny epost. Åpnes i mappe "desktop" hver gang , og kun en fil kan velges. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg regnet med det.Til info skjer det samme hos meg ved å benytte telenor online web baserte "vedlegg" java script knapp ved laging av ny epost. Åpnes i mappe "desktop" hver gang , og kun en fil kan velges. Ganske slitsomt... i allefall for kona, som sitter å sender feriebilder rundt til venner Men rart at dette ikke var noe problem i XP (eller Vista, mener jeg). Det burde jo være noe i innstillinger som sier "open last used folder" slik som f.eks. Acdsee gjør... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lær henne å opprette et zip arkiv av bildene hun skal maile ut. Merke bildene man ønsker i utforsker med ctrl + mus deretter høyreklikke - sent to - compressed (zipped) folder. Da blir det også en fil å legge ved eposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå