FrederikX Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg har valgt å kjøpe "The Conquerer" fra Agentspoon sitt innlegg Anbefaling: Komponenter til Stasjonær PC. Jeg har gjort en par endringer: - Byttet ut harddisk til en med mindre plass og byttet dvd stasjon. - Vil velge kabinett selv og har derfor lagt til en 650W strømforsyning. Spørsmål jeg har: - Holder det med 650W? Eller er det for mye? Tenkte jeg skulle kjøre Windows 7 RC. - 4 GB RAM holder vel til det meste? Eller burde jeg øke til 6 eller mer? - Har ikke peiling på hvilket kabinett jeg skal ta. I et tidligere innlegg ble Antec Sonata Elite anbefalt. Jeg liker kabinettet, men kunne også tenkt meg https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337691 (NZXT Hush). Eller er Antecs 902 et bedre alternativ? Vil ha et kabinett som egner seg bra til luftkjøling og som ligger rundt tusenlappen. Om noen kunne være så vennlig å hjelpe meg med å velge kabinett og linke til vifter jeg burde kjøpe med i samme slengen. NB: Ser helst til at dere velger varene hos Amentio, grunnet billigere varer. Takk på forhånd. Endret 9. august 2009 av FrederikX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå