Gå til innhold

Anstrenger jeg meg nok?:s gerilija kardio

Anbefalte innlegg

Hallo. Holder på med gerilija kardio+15 min styrke 4-5 ganger i uka, men jeg vet ikke om jeg anstrenger meg nok. Jeg har ikke pulsklokke eller noe, så aner ikke om jeg har makspuls eller ikke. Er det noen annen måte å finne det ut på? Jeg er helt ødelagt etter 20 sekundene med spurt da. pulsen går dritfort og jeg får nesten ikke puste eller trå mer.

Men jeg vil liksom ha best mulig utbytte av treningen, i og med at jeg bare kan gjøre dette på sykkel nå pga benhinnebetennelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo. Holder på med gerilija kardio+15 min styrke 4-5 ganger i uka, men jeg vet ikke om jeg anstrenger meg nok. Jeg har ikke pulsklokke eller noe, så aner ikke om jeg har makspuls eller ikke. Er det noen annen måte å finne det ut på? Jeg er helt ødelagt etter 20 sekundene med spurt da. pulsen går dritfort og jeg får nesten ikke puste eller trå mer.

Men jeg vil liksom ha best mulig utbytte av treningen, i og med at jeg bare kan gjøre dette på sykkel nå pga benhinnebetennelse.

Hva mener du med best mulig utbytte?

Tung pust, høy puls og vonde bein er god nok indikasjon på intensiteten. Hva ville du gjort annerledes om du så et tall på ei klokke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...