Thatssomebaadnews Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Heisann, Før slapp jeg logge inn når jeg gikk inn på diskusjon.no, mens nå må jeg logge inn for her gang jeg er innom. Har vel vært sånn i over en uke nå, og blir plagsomt. Hva kan være feilen? Hvorfor funker ikke "husk meg"? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Samme for meg på gamer.no. Skjedde etter at jeg logget inn med iPhone Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Samme for meg på gamer.no. Skjedde etter at jeg logget inn med iPhonenå er gamer.no et annet forum da Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Prøv å slett alle cookies i nettleseren din. Framgangsmåten er forskjellig for de ulike nettleserne, men om du legger til navnet på nettleseren din i dette Google-søket burde du finne en oppskrift. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Takk for svar! Hjalp ikke og slette cookies Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Samme for meg på gamer.no. Skjedde etter at jeg logget inn med iPhonenå er gamer.no et annet forum da Vet.. Men regner med det kanskje er samme problemet. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 NÅ funker det plutselig.. Får se hvor lenge det varer da! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kan det ha vært at det måtte en utlogging og restart av nettleseren før cookie-slettinga virket inn? Eller har du gjort noe annet med nettleseren? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Nå funker det IKKE igjen! Whaaat.. Har ikke gjort noe med nettleseren, hverken når det funket, eller nå.. Hmm.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nå funker det IKKE igjen! Whaaat.. Har ikke gjort noe med nettleseren, hverken når det funket, eller nå.. Hmm.. Hmm, har du sjekket at du ikke har satt på en instilling som gjør at cookies automatisk blir slettet etter en bestemt tid? Var en periode jeg satt på slik at ingen cookies ble husket, og at jeg måtte logge in manuelt overalt. Bruker du alltid samme PC og samme nettleser når du er på diskusjon.no, så det ikke er noe variasjon i programmene eller PC'n du bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg