muggsopp Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Om du ikke allerede har gjort det, send henne en melding om at nok er nok. For deretter aldri svare på meldingene/telefonsamtalene hennes igjen. Og gi henne en ørtæv. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvordan skal det hjelpe å utøve vold mot henne? Lenke til kommentar
Mewsique Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg tror ikke vold vil løse problemet, men man vet aldri. Noen jenter liker å bli satt på plass også Uansett, jeg mistenker at Kakofoni og guest_drittlei er samme person, forgive me if I'm mistaking. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Siden tråden allerede er bumpet..: Hvordan gikk det TS? Har hun sluttet og kontakte deg? Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bytt mobilnr... Eller bare blokker nummeret hennes. Men. Ta en lang prat med henne og fortell hva du føler rundt dette. Om hun friker ut bør du ta en prat med foreldrene, og be dem passe på. Jeg har selv ikke mye erfaring rundt dette, men håper det hjalp litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå